برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو مو بابیلیس Babyliss ST387SDE Hair Straightener

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو بابیلیس Babyliss ST387SDE Hair Straightener کد 3606 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
  • نقره ای
نام تجاری:
6,504,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو بابیلیس Babyliss ST387SDE Hair Straightener با توان 45 وات و صفحات با اندازه خوب 24 در 120 میلی متری به راحتی و با صرف کمترین زمان موهای شما را صاف و زیبا می کند.، طراحی سبک دستگاه موجب شده تا کار با آن راحت تر شود.
صفحات اتو از جنس سرامیک مرغوب با خاصیت یون سازی هستند که با رهاسازی یون های منفی از ایجاد الکتریسیته ساکن در موها جلوگیری نموده و باعث می گردد تا لطافت و درخشندگی طبیعی موها حفظ شود. ویژگی قابل ذکر دستگاه BaByliss قابلیت استفاده برای موهای خشک و مرطوب است که امکان استفاده از اتو مو را پس از حمام نیز ممکن می سازد.
اتومو 387 بابیلیس دارای پنل دیجیتال بوده و به شما این امکان را می دهد تا به کمک کلید های فشاری تعبیه شده روی آن به راحتی دستگاه را خاموش و روشن کرده و درجه حرارت صفحات را از 140 تا 235 درجه سانتیگراد تنظیم نمایید، کلید protect قابلیت تنظیم درجات از 140 تا 200 و کلید intense 220 و 235 درجه را به شما خواهد داد، میزان حرارت تنظیم شده توسط نشانگر های ال ای دی روی دسته اتو مو نشان داده می شود. سیم بلند 1.8 متری با قابلیت چرخش 360 درجه محدوده دسترسی وسیعی به شما می دهد. درضمن در انتهای اتو کلید کشویی قفل کردن صفحات تعبیه شده تا در صورت عدم استفاده از دستگاه BaByliss جای کمتری را بگیرد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی اتو مو بابیلیس ST387SDE را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد اتو مو بابلیس ST387SDE دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو اتو مو بابیلیس Babyliss ST387SDE Hair Straightener را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید اتو مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات
باریک
بیشینه‌ دما
235 درجه‌ی سانتی‌گراد
فناوری تولید یون
دارد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
خاموشی خودکار پس از
60دقیقه
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
دارد
قابلیت تنظیم دما
بله - 5 دما
صفحه نمایشگر
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
1.8 متر
سایر ویژگی ها
برای موهای خشک و مرطوب مناسب است ، دارای دو دکمه‌ی اضافی Intense و Protect برای صاف کردن سریع و ملایم موها
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-02-15

کیفیت و کارایی خیلی خوبی داره فقط تنها چیزی که کمی اذیت کننده است وقتی که دستگاه روشن میشه یک صدای جرقه مانند داره که البته ایراد این محصول نمیتونه باشه.

1397-02-05

از نفاط قوتش میتونم به طراحی جذاب و قابلیت تنظیم دماش اشاره کنم . کیفیت خوبی داره .من برای موهای فرم از ش استفاده کردم و واقعا راضی بودم.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم