برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سر و صورت فیلیپس Philips QG3270 Hair Clipper

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت فیلیپس Philips QG3270 Hair Clipper کد 3597 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت فیلیپس Philips QG3270 Hair Clipper با طراحی منحصر به فرد جهت گرفتن نتیجه بهتر دارای تیغه های بسیار تیزی است که با یک بار کشیدن بر روی پوست تمامی موها را از بین می برد.
همچنین شانه های دستگاه فیلیپس دارای لبه های خمیده و نرمی است که از خراشیده شدن پوست سر محافظت کرده و این قابلیت سلامت مصرف کننده را 100% تضمین می کند. 
سری هایی که همراه این ست اصلاح مو است شامل 1 سری بزرگ جهت پیرایش ریش، یک سری کوچک جهت پیرایش صورت به هر مدل و سبکی که مایل باشید و می پسندید، یک تیغه عریض 41 میلی متری برای اصلاح یکنواخت و دقیق موی سر، دو شانه پلاستیکی با قابلیت تنظیم درجه تا 9 میلی متری که یکی جهت اصلاح موی سر و دیگری جهت پیرایش صورت، یک مینی شیور جهت کامل نمودن اصلاح و فرم دادن به ریش و کناره های صورت و یک سری جهت پیرایش گوش، بینی و ابرو را شامل می شود. 
دستگاه QG3270 علاوه بر کاربری با برق قابل شارژ بوده و می توان آن را مدت 1 ساعت شارژ و سپس به مدت 50 دقیقه به طور مداوم از آن استفاده کرد باطری بکار رفته شده در دستگاه فیلیپس از نوع لیتیوم یون بوده که دارای عمر بسیار طولانی است و خیلی سریع هم شارژ می شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ماشین اصلاح فیلیپس QG3270 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت فیلیپس Philips QG3270 Hair Clipper را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت  مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل
خط زن
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
شارژی و برقی
زمان استفاده پس از شارژ
50 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
1 ساعت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم