برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

لیزری بدن رمینگتون REMINGTON IPL5000

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لیزری بدن رمینگتون REMINGTON IPL5000 کد 3542 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لیزر بدن رمینگتون REMINGTON مدل IPL5000 برا ی از بین بردن موها به مدت طولانی تقریبآ برای هر قسمت از بدن، به غیر از صورت و گردن قابل استفاده است. درمان با آی لایت برای از بین بردن موهای رشد کرده در قسمت های ناخواسته بدن است. موبر IPL5000 موهای شما را به مدت سه ماه از بین می برد. با آی لایت 5000 رمینگتون می توانید ، داشتن پوست همیشه صاف، قابل لمس و بدون التهاب را تجربه کنید. کاربری موبر لیزری رمینگتون بسیار آسان و سریع می باشد. دستگاه رمینگتون برای از بین بردن موهای زائد می باشد و برای قسمت های مختلف بدن آقایان و خانم ها قابل استفاده می باشد؛ از جمله پاها، زیر بغل، کشاله ها، سینه، پشت، شانه و بازوان. آی لایت 5000 با بهره گیری از انرژی نور برای جلوگیری از رشد فولیکول های مو و توقف در رشد مجدد آن ها طراحی شده است. بنابراین استفاده از دستگاه IPL5000 آسان میباشد.
دستگاه IPL5000 مجهز به یک فلش است که از آن انرژی نوری ساطع می شود. این انرژی را ملانین های موجود در فولیکول های مو که در زیر پوست قرار دارند، جذب می کنند. این انرژی از رشد مجدد موها جلوگیری می نماید و باعث می شود تا شما به مدت سه ماه از داشتن پوستی نرم و لطیف و بدون مو لذت ببرید. آی لایت با استفاده از تکنولوژی مولتی فلش برای مناطق وسیعی از پوست کارآمدتر از لیزر و دستگاه های مشابه آن عمل می کند

و سریع ترین سیستم IPL موجود در جهان می باشد. نحوه ی استفاده از دستگاه رمینگتون بدین گونه می باشد که ابتدا به روش معمول موها را بتراشید، سپس وسیله را روی پوست تمیز و خشک قرار داده و هر بار که فلش زد در قسمت جدیدی آن را قراردهید. در مقایسه با مدل های دیگر، فلش های آی لایت هر دو ثانیه باعث از بین رفتن موها می گردد. در واقع جلوگیری از رشد مو با فلش زدن نور ضربان دار، که یکی از سریع ترین سیستم های IPL موجود است که برای قسمت های وسیع تر از حالت چند فلشه و برای درمان نقطه ای از حالت تک فلشه استفاده می کند.شدت تابش پرتو در 5 سطح قابل تنظیم است. برای استفاده از موبر لیزری رمینگتون پارامترهایی مانند نوع پوست و رنگ چشم، در تنظیم شدت پرتو موبر اهمیت ویژه ای دارد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره موبر لیزری رمینگتون 5000 IPL5000 REMINGTON دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو موبر لیزری رمینگتون 5000 IPL5000 REMINGTON را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید لیزری بدن اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
منبع تغذیه
شارژی - برقی
سایر ویژگی ها
چراغ کارتریچ: دارد -دستگاه تأمین انرژی: دارد
- پالس سریع فلش در هر دو ثانیه-پنجره فلش دارد -فلش متعدد دارد -فلش تک دارد -عمر فلش 1500 عدد فلش
تکنولوژی اصلاح
لیزر
نوع مصرف
خانگی
صفحه نمایشگر
LED دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم