برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه وکس بیورر Beurer Hair Removal HLE40

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه وکس بیورر Beurer Hair Removal HLE40 کد 3538 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,182,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه وکس بیورر Beurer Hair Removal HLE40 منحصرا برای مصارف خانگی طراحی شده و به شما این امکان را می دهد که با استفاده از موم به سرعت و به راحتی تمامی موهای زائد خود را از بین ببرید. استفاده از موم در این روش موجب نرمی و حفظ رطوبت پوست می شود.
وکس Beurer Hair Removal HLE40 مجهز به پایه ای جهت قرارگیری دستگاه است که با استفاده از آن می توانید به طور هم زمان هر دو کارتریج موم راگرم نگه دارید تا بدون اتلاف وقت از آن ها استفاده کنید. دستگاه دارای دوعایق حفاظتی مطابق با کلاس حفاظت 2 است.
نحوه استفاده از دستگاه وکس HLE40 به این صورت است که پس از روشن کردن آن کارتریج های موم را روی پایه قرار می دهیم، چراغ نمایشگر در این حالت چشمک زن است تا وقتی که موم گرم شود و چراغ به طور مداوم روشن بماند این فرآیند حدودا 30 دقیقه طول می کشد. با گرم شدن کامل موم، سری غلتکی به راحتی می چرخد. ظرفیت کارتریج شامل 50 میلی لیتر موم می باشد. دستگاه HLE40 را برای جلوگیری از نشت با زاویه 45 درجه روی پوست بکشید و بلافاصله نوار پارچه ای را روی آن قرار دهید و سپس با حرکت سریع خلاف جهت رویش موها از روی سطح پوست بکنید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستگاه وکس Beurer Hair Removal HLE40 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی دستگاه وکس ارشاکو دستگاه وکس بیورر Beurer Hair Removal HLE40 را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید دستگاه وکس اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ضد آب
نیست
دارای قابلیت شستشو
نیست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
دارای استند شارژ
هست
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
نیست
تکنولوژی اصلاح
دستگاه وکس
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم