برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین ریش تراش فیلیپس Philips HQ8250 Shaver

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین ریش تراش فیلیپس Philips HQ8250 Shaver کد 3494 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین ریش تراش فیلیپس Philips HQ8250 Shaver هر کدام از سه تیغه خود از سه بخش با الگوی متفاوتی طراحی شده است . این کار موجب افزایش سطح تماس با پوست و بالا رفتن سرعت اصلاح می شود .
البته تیغه های بسیار سریع به اصلاح راحت و بدون درد کمک می کند . سری تیغه بسیار نازک و دارای فاصله بسیار نزدیک به پوست صورت است . نوع الگوی روی سری تیغه تمامی موهای بسیار کوتاه تا بلند را اصلاح می کند .
تکنولوژی فوق العاده بلند کردن مو و سپس برش اصلاحی بی نظیر را برای شما به ارمغان می آورد . این سیستم برگرفته از طرح تیغه های دو گانه است تیغه اول موجب بالا آمدن مو از روی صورت شده و تیغه پایینی آنرا از پایین ترین بخش کوتاه می کند .
به وسیله سیستم عملکرد انعکاسی تیغه ها دقیقا بر اساس زوایای صورت بر روی پوست قرار می گیرد .
تیغه های دستگاه جهت تمیزی دارای پوشش ضد باکتری هستند و با قرار دادن تیغه های دستگاه زیر شیر آب گرم تیغه ها تمیز می گردند . ضمنا این کاری بسیار بهتر و ساده تر از تمیز کاری با برس در مدلهای قدیمی است .
دستگاه تنها در مدت 1 ساعت به طور کامل شارژ شده و از شارژ مربوطه می توان در مدت 17 روز استفاده کرد . تقریبا با این شارژ دو تا سه مرتبه می توان صورت را بطور کامل اصلاح کرد .
جهت شارژ می توانید دستگاه را روی پایه مخصوص قرار دهید و یا اینکه بطور مستقیم به سیم آداپتور وصل کنید . ضمنا در صورت اتصال مستقیم می توانید در حین شارژ از دستگاه استفاده کنید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ریش تراش فیلیپس HQ8250 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین ریش تراش فیلیپس Philips HQ8250 Shaver را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید ریش تراش اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
خط زن
هست
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
امکان شارژ شدن سریع
دارد
زمان استفاده پس از شارژ
17 روز
مدت زمان برای شارژ شدن
1 ساعت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم