برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سشوار فیلیپس PHILIPS HP8280/03

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار فیلیپس PHILIPS HP8280/03 کد 3448 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
8,867,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار فیلیپس PHILIPS HP8280/03 Hair Dryer با حداکثر قدرت موتور 2300 وات دارای طراحی و رنگ زیبا و شیک با کاربرد بسیار آسان است.
دستگاه HP8280/03 دارای دو سرعت کم و زیاد و سه حالت گرمایش کم و ملایم، حالت محافظ دما برای خشک کردن موها در دمای ثابت و با ملایمت و خشک کردن سریع است که می توان سرعت و گرما را در 6 حالت ترکیبی مورد استفاده قرار داد.
همراه با سشوار دو سری ارائه شده که با حرکت دورانی سری دیس پنسر می توان موها را خشک کرده و به انها حجم داد و از سری متمرکز کننده نیز می توان برای خشک کردن بهتر و دقیق تر موها استفاده کرد.
سشوار خانگی فیلیپس مجهز به تکنولوژی یون ساز است که با تولید یون های منفی موجب نرمی و درخشندگی موها و از وز شدن آن ها جلوگیری می کند. همچنین سیستم حفظ رطوبت این سشوار برای حفظ رطوبت طبیعی موهای شما طراحی شده و با فشردن کلید مربوطه چراغ نشانگر بنفش رنگ روی بدنه روشن شده و توسط حسگر مادون قرمز دمای مو را اندازه گیری کرده و با توجه به نوع مو دمای مناسب را ایجاد می کند تا از داغ شدن بیش از حد موها و پوست سر جلوگیری شود.
کلید سرد فوری به کمک هوای خنک ایجاد شده حالت موها را تثبیت می کند.
طول سیم دستگاه 2.5 متر است که محدوده دسترسی وسیعی به شما می دهد و توسط حلقه آویز می توانید سشوار را هرکجا مایل هستید آویزان کنید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سشوار فیلیپس HP8280/03 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی سشوار ارشاکو سشوار فیلیپس PHILIPS HP8280/03 Hair Dryer را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید سشوار اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
2100 - 2300 وات
نوع موتور
DC
نوع مصرف
خانگی
فناوری تولید یون
دارد
جنس المنت
فلز
باد سرد
دارد
فیلتر هوای قابل تعویض
دارد
حلقه آویختن
دارد
طول سیم
2/5 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم