برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر زنانه سالواتور فراگامو اینکانتو بیلیس Salvatore Ferragamo Incanto Bliss for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه سالواتور فراگامو اینکانتو بیلیس Salvatore Ferragamo Incanto Bliss for women کد 3315 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه سالواتور فراگامو اینکانتو بیلیس Salvatore Ferragamo Incanto Bliss for women 30 میل
نام تجاری:
3,812,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه سالواتور فراگامو اینکانتو بیلیس Salvatore Ferragamo Incanto Bliss for women که توسط Beatrice Piquet ساخته شد، سمبلی از هیجان ، شادی و طراوت است. محصول سالواتور فراگامو اینکانتو بیلیس با یطری شیک خود که با طرح های جالبی از حباب ، ستاره دریایی و مرجان طراحی شده برای خرید هدیه پیشنهاد عالی می باشد و برای مصرف در روزهای بلند و گرم تابستانی انتخاب بی نظیری است. رایحه ی خنک و شیرین سالواتور فراگامو اینکانتو بیلیس بیشتر از لطافت موادی نظیر نیلوفر آبی ، سیب قرمز و مانگا موجود در ترکیباتش حاصل شده و با مخلوطی از  کامکات ، گریپ فوروت و گل رز  به اکسیری جادویی تبدیل می شود.

عطر زنانه Salvatore Ferragamo Incanto Bliss for women رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه ی اولیه : سیب سرخ ، کام کوات ، گریپ فروت

رایحه ی ثانویه : فریجا ، لاله مردابی ، گل رز

رایحه ی پایه : نمونه های چوبی ، مشک

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه سالواتور فراگامو اینکانتو بیلیس Salvatore Ferragamo Incanto Bliss for women دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه سالواتور فراگامو اینکانتو بیلیس Salvatore Ferragamo Incanto Bliss for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زتاته اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
خنک ، شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
30 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو تویلت
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
1394-07-10

خیلی خوش بوه اما ابدا پخش بو و ماندگاری نداره

محصولات مرتبط
3,403,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه سالواتور فراگامو سیگنورینا (سینیورینا) الگانزا ادو پرفیوم Salvatore Ferragamo Signorina Eleganza EDP for women کد 2481 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ادکلن سالواتور فراگامو اینکانتو شاین Salvatore Ferragamo Incanto Shine For Women ادکلن سالواتور فراگامو اینکانتو شاین Salvatore Ferragamo Incanto Shine For Women
پیشنهاد ویژه محدود
2,259,000 تومان 2,359,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه سالواتور فراگامو اینکانتو شاین ادو تویلت Salvatore Ferragamo Incanto Shine edt For Women کد 609 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم