برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر مردانه جورجیو آرمانی آرمانی کد اسپورت اتلت Giorgio Armani Armani Code Sport Athlete for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر مردانه جورجیو آرمانی آرمانی کد اسپورت اتلت Giorgio Armani Armani Code Sport Athlete for men کد 2665 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه آرمانی کد اسپورت اتلت Giorgio Armani Armani Code Sport Athlete 75 میل
نام تجاری:
10,269,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه جورجیو آرمانی آرمانی کد اسپورت اتلت Giorgio Armani Armani Code Sport Athlete for men   که الهام گرفته از المپیک های تابستانی 2012 لندن است ، محصولی سرشار از انرژی ، سرسختی و مقاومت برای ورزشکاران می باشد . این عطر خنک و تازه با ماندگاری بالا ، برای مصرف در فصول گرم سال بسیار مناسب می باشد . رایحه غالب آن مرکبات می باشد و تداعی کننده عطر دیگری از همین برند یعنی عطر و ادکلن مردانه جورجیو آرمانی Code Sport است.
عطر کد اسپورت رایحه های زیر را دارا می باشد :
رایحه ی اولیه : نعناع ، مرکبات
رایحه ی میانی : زنجبیل ، فلفل برزیلی ، آب شیرین
رایحه ی پایه : وتیور ، بخور
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه جورجیو آرمانی آرمانی کد اسپورت اتلت Giorgio Armani Armani Code Sport Athlete دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو عطر مردانه جورجیو آرمانی آرمانی کد اسپورت اتلت Giorgio Armani Armani Code Sport Athlete را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک ، تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
نعناع ، مرکبات
رایحه میانی
زنجبیل ، فلفل برزیلی ، آب شیرین
رایحه پایه
وتیور ، بخور
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
1394-06-24

درود بله کاملا گزینه مناسبیه از هر جهت. آلور هوم اسپرت هم می‌تونه گزینه دیگر شما باشه. لحظاتی خوش را براتون آرزو داریم.

1394-06-24

سلام خسته نباشید من این عطر رو برای تولد همسرم می خواستم با توجه به اینکه 30 ساله هست و ورزشکار حرفه ای به نظرتون خوبه یا پیشنهاد بهتری دارید؟ (هزینه اش مهم نیست) در ضمن من دو سال پیش از سایت شما عطر کنزو هووم وودی رو برای همسرم خریدم که همیشه از بوش لذت می بره واقعاً مرسی به خاطر اصل بودن ادکلنها و عطر ها. موفق باشید .

1394-06-24

یک کار کاملاً اسپرت با رایحه شیک و مرکباتی در عین حال خاص که واقعاً سرحال و شادابت می کنه . شباهت زیادی به کار Loewe 7 Natural داره.

1394-06-24

در روز پیش از ارشاکو خریدم و امروز سریع به دستم رسد ممنون از ارسال سریع کالاهاتون و در مورد عطر باید بگم که واقعا خوش بو عه و انرژی دهنده ماندگاری ش هم نسبت به کارهای خنک بالاست با پخش بوی متوسط

محصولات مرتبط
6,565,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جورجیو آرمانی امپوریا آرمانی استورانگر ویت یو لدر Giorgio Armani Emporio Armani Stronger With You Leather men کد 16896 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
8,664,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جورجیو آرمانی آرمانی کد ابسولو گلد پرفیوم Giorgio Armani Armani Code Absolu Gold Parfum for men کد 17390 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
19,873,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن جیور جیو آرمانی پرایو ورت مالاکایت (مالاچیت) زنانه مردانه GIORGIO ARMANI Armani Prive Vert Malachite کد 21438 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم