برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن کالوین کلین سی کی فری اسپرت مردانه Calvin Klein Ck Free Sport

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن کالوین کلین سی کی فری اسپرت مردانه Calvin Klein Ck Free Sport کد 2595 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه سی کی فری اسپرت Ck Free Sport 100 میل
نام تجاری:
4,986,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه کالوین کلین سی کی فری اسپرت مردانه Calvin Klein Ck Free Sport سومین نسخه از سری ادکلن‌های سی کی فری با نام سی کی فری اسپرت با رایحه‌ای خنک و دریایی توسط برند کالوین کلین در بهار 2014 تولید و به بازار عرضه کرد Ck Free Sport سه سال پس از سی کی بلو تولید شده است سی کی فری اسپرت رایحه ای پر انرژی و طراوت غیر قابل مقاومت از لحظه اول فراهم می کند.

عطر کلوین کلاین سی کی فری مردانه از گروه بویایی چوبی-آبی است که با رایحه ای غالب مرکبات، گل های سفید و نت های چوبی رایحه ای خنک را ایجاد می کند که مناسب برای روزهای گرم سال است.

عطر مردانه سی کی فری اسپرت رایحه های زیر را دارا می باشد در نت آغازین خود رایحه دریایی و مرکباتی چون ترنج و پرتقال را نمایان می‌کند.در نت میانی عطر یاس، گل برف و کنار نمایان می‌شوند و جنبه گلی به این ادکلن می‌دهند و در نت پایانی نیز چوب صندل، عنبر و سدر حضور دارند.

رایحه مشابه با عطر و ادکلن کالوین کلین سی کی فری اسپرت مردانه Calvin Klein Ck Free Sport را می توانید با عطر و ادکلن کلوین کلین (کالوین کلاین) سی کی فری مردانه اصل Calvin Klein CK Free تجربه کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه سی کی فری اسپرت Ck Free Sport دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن کالوین کلین سی کی فری اسپرت مردانه Calvin Klein Ck Free Sport را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
نت های دریایی – ترنج – کلمانتین
رایحه میانی
گل یاس – نیلوفر آبی – سوسن
رایحه پایه
چوب صندل – سدر – عنبر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1401-01-24

عطر بسیار خوشبو و شیک ،بطوریکه بعد از اسپری کردن اگه در یک جمع قرار بگیرید حتما کسی از شما میپرسه که اسم عطر شما چیه

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم