برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه ایوروشه اویدنس هوم ادوتویلت Yves Rocher Evidence Homme EDT for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ایوروشه اویدنس هوم ادوتویلت Yves Rocher Evidence Homme EDT for men کد 2585 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه ایوروشه اویدنس هوم Yves Rocher Evidence Homme  75 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطرو ادکلن مردانه ایوروشه اویدنس هوم Yves Rocher Evidence Homme EDT for menعطریست فریبنده و محصول سال 2008 که  دارای رایحه تند و چوبی است که در غلظت ادو تویلت طراحی شده است .
ادکلن ایوروشه اویدنس هوم ساخت کشور فرانسه بوده و بارایحه تند و تلخی که دارد برای استفاده در فصول سرد سال پیشنهاد خوبی می تواند باشد.
ادوتویلت Evidence Homme دارای رایحه غالب سرو است و نت های اولیه شامل رایحه سرو ، پرتقال ماندارین ، ترنج است. نت های میانی عطر مردانه ایوروشه نعناع هندی ، چوب گایاک ، سرو و نت های پایان دهنده رایحه  جوز ، فلفل و هل است.
رایحه ادوتویلت مردانه اویدنس هوم مشابه عطر و ادکلن مردانه کارتیر Declaration d'Un Soir است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه ایوروشه اویدنس هوم دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه ایوروشه اویدنس هوم Yves Rocher Evidence Homme EDT for men را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا ازخرید عطر و ادکلن مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید. 

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند و تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
ترنج - پرتغال ماندارین - سرو
رایحه میانی
چوب گایاک - سرو - نعنای هندی
رایحه پایه
هل - گل رز - جوز هندی - فلفل
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-10-01

نمیشه به صراحت و صد در صد گفت که این عطر حتماً بهترین عطر مردانۀ این برنده با اینحال علاو براینکه جزو بهترینهای برند ایو روشه محسوب میشه بلکه میتونه رقیب بسیار با ارزشی در بین عطرهای ملایم و تلخ در هر برندی باشه . در ردۀ عطرهای چوبی تند که کمی هم ادویه ای و فلاوری محسوب میشه قرار داره ، تا بحال من بشخصه با تستهای متعددی در بین برندهای عطر ساز بسیاری چه اختصاصاً نیش و یا طراحان عطر و چند منظوره ، مورد مشابه ای مشاهده نکردم . در شروع با روایحی از ترکیب پوست تلخ و شیرین مرکبات بویژه ترنج + فلفل - هل - گل رز - مقداری جوز و چوبها + پچولی آغاز میشه که حالتی چوبی و ادویه ای داره که رطوبت و تازگیه برگهای سرو و رز هم مشخصه . حدود یک ساعت بعد مرکباته تند و کمی شیرین ، مقداری ضعیفتر میشن و رز کمی مشخصتر و عطر کمی شیرینتر میشه با همراهیه فلفل و جوز و کمی هم چوبیتر میشه . پس از مدتی عطر خلوت میشه و روایح چوبی بخصوص سدر - گایاک - جوز و هل نمایانتر میشن و عطر حالتی چوبی و قدرتمند - ملایم و کمی گرم پیدا میکنه و آرامش و اقتدار این عطر به نمایش در میاد و تا پایان تبخیرِ روایح ادامه داره . بیشترین روایحی که از این عطر استشمام میشه : جوز - چوبها بخصوص سدر - کمی گل رز - هل - فلفل سیاه و کمی نعناع هندی هست و بسیار بسختی با چندین بار تست این روایح مشخص شدند چونکه عطر از نوع ملایم و تلخه . تست و نظر شخصی : رایحه : 9 از 10 - نتهای ابتدایی . رایحه : 10 از 10 - نتهای میانی و انتهایی . پخش بو : 5 از 10 - متوسط 1.5 الی 2 ساعت تا فاصلۀ نیم الی یک متری . ماندگاری : 5 از 10 - کمتر از متوسط 3 الی 4 ساعت روی پوست نیمه چرب و 6 الی 7 ساعت روی لباس . عطری بسیار خوشبو و کم نظیر چوبی ادویه ای - ملایم و تلخ - معتدل و کمی تند که در روزهای خنک بهتر مشخصه . برای مجالس و مراسم خاص کم تعداد که برای انتشار بیشترِ رایحه ، عطر باید همیشه همراهتون باشه . تست شده با نسخۀ اوریجینال : 2008/05/13 - P819 شیشه و درب با کلاس و خیلی ساده ای داره با جنس مرغوب که تمام مشخصات و بچکدش با لیزر در زیر شیشه حکاکی شده . موفق شاد باشید . با تشکر از ارشاکو .

محصولات مرتبط
عطر مردانه کویر وتیور ایوروشه Cuir Vetiver Yves Rocher for Men عطر مردانه کویر وتیور ایوروشه Cuir Vetiver Yves Rocher for Men
پیشنهاد ویژه محدود
1,829,000 تومان 1,990,000 تومان
%8 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ایوروشه کویر وتیور ادوتویلت Yves Rocher Cuir Vetiver EDT for Men کد 11927 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم