برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه ایوروشه اویدنس ادوپرفیوم Yves Rocher Comme Une Evidence EDP for women

عطر زنانه ایوروشه اویدنس ادوپرفیوم Yves Rocher Comme Une Evidence EDP for women اصل و اورجینال با گارانتی و قیمت مناسب یک ادکلن محبوب و دوست داشتنی.

ادامه مطلب نمایش کمتر
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه ایوروشه اویدنس ادوپرفیوم Yves Rocher Comme Une Evidence EDP for women 100 میل
  • عطر و ادکلن زنانه ایوروشه اویدنس ادوپرفیوم Yves Rocher Comme Une Evidence EDP for women پک قدیم - 100 میل
نام تجاری:
پیشنهاد ویژه محدود
2,660,000 تومان
%4 تخفیف
2,565,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(28 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه ایوروشه اویدنس ادوپرفیوم  Yves Rocher Comme Une Evidence edp for women عطری با رایحه خنک و شیرین و ساختار گل ، خوراکی و طبیعت است که محبوب و مورد پسند بانوان قرار دارد.
به محض اسپری کردن از ادوپرفیوم اویدنس عطر ریواس و برگ بنفشه در نت آغازین، گل رز و زنبق در نت میانی و گیاه پاتچولی، مشک و خزه‌ی اوکموس را به عنوان نت پایانی استشمام خواهید کرد.

عطر و ادکلن زنانه Comme Une Evidence در سال 2003 معرفی شده است و مبدا برند آن کشور فرانسه است که با ظاهری شیک و ساده نظر ساده پسندان را به خود جلب کرد و هم اکنون به راحتی از فروشگاه ershaco با قیمت مناسب قابل تهیه است که می توانید در منزل خود تحویل بگیرید.
عطر و ادکلن زنانه ایو راشه که دارای عطر غالب گل زنبق  و با رایحه ای خنک و شیرین است مناسب فصل بهار و تابستان بوده و خنکی مطبوع زمستان را در گرمای سوزان تابستان به شما هدیه می‌دهد.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر زنانه ایوروشه اویدنس ادوپرفیوم را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه ایوروشه Rocher Evidence دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. 
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن زنانه ایوروشه اویدنس ادوپرفیوم Yves Rocher Comme Une Evidence edp for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین و خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-09-19

پایین اسم Evidence یه خط فرانسوی 

1397-02-17

ممنونم از اشاركو بابت اينكه كالاي اصل تحويلم داد،اولين باره كه از اصل بودن كالايي اينقدر خيالم راحته،خود عطر هم بسيار خوشبو و با پخش بوي عالي هستش،

1396-05-31

ایوروشه اویدنس خیلی بوی عالی داره میبرتت به باغ گل برای اولین بار بود یه چیزی برای زنم خریدم غر نزد این چیه آخه خریدی ، دمتون گرم تجربه خریدی عالی بود باهاتون داشتم

1396-04-14

یک عطر خوشبو بر پایۀ روایح گُل ، بخصوص گُل ( رز عطری ) رایحه ای بسیار خوشبو و خنک و کمی شیرین که لطیف بودن عطر از شیرینیِ حاصل از زنبق و رز معطر و مشک سفید مشخصه و از اون عطری کاملاً زنانه بوجود آورده شروع عطر با روایح گُلی - شیرین و تیز - خنک و کمی تلخ آغاز میشه و کم کم ملایم و شیرین شده و در آخر ملایم و کمی تلخ میشه که به اون جذابیتی خاص میبخشه نسبت به قیمتش ، قدرت پخش بو و ماندگاری مناسبی داره با اینکه رایحش گُلی - چوبیه و از هزاران سال پیش تا به الان این نوع روایح برای بانوان به عنوان عطر استفاده میشه ولی با تست این عطر احساس کردم که رایحش تازه طراحی شده و خیلی جدیده ضمناً Comme Une Evidence بزبان فرانسوی یعنی (مانند یک شاهد) کُم آن اویدانس : رایحه : 10 از 10 پخش بو : 5 از 10 ماندگاری : 6 از 10 ارزش خرید : 10 از 10 مدل 100 میل البته از نظر من موفق و شاد باشید .

1395-11-11

نخست تشکر میکنم از ارشاکو بخاط خدمات و مشاوره های بسیار خوبش من این عطر رو دو هفته پیش از ارشاکو برای همسرم خریدم رایحه اش حرف نداره فیدبک خوبی هم از اطرافیون خواهید گرفت جالب بدونید قیمت های ارشاکو از خیلی از جاها مناسبتر است متشکرم ارشاکو

پیشنهاد ها
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم