برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر مردانه دیویدوف گودلایف Davidoff Good Life

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر مردانه دیویدوف گودلایف Davidoff Good Life کد 2450 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه دیویدوف گود لایف davidof Good Life 125 میل
  • عطر مردانه دیویدوف گود لایف davidof Good Life سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
27,487,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ادکلن مردانه دیویدف گودلایف ( Good Life Davidoff for men ) توسط شخصی به نام Pierre Bourdon  با رایحه ای تند و تلخ گرم و شیرین مخصوص فصل بهار ساخته و به بازار عرضه شد . از جمله مواد بکار رفته در ترکیب آن می توان به بادام ، عنبر ، چوب صندل ، گریپ فوروت ، طالبی ، انگور سیاه و نت های گلی اشاره کرد .رایحه ای گود لایف  زیبا و بسیار تازه است که میتواند به عنوان دارویی هر کسی که را که حوصله و حال ندارد را سر حال کند،

ادکلن گود لایف رایحه های زیر را دارا می باشد :

رایحه اولیه: ترنج ، گریپ فروت ، مویز ، خربزه ، سنبل و برگ انجیر است .

رایحه میانی : گلهای شمعدانی ، بنفشه ، مگنولیا و لیمو ترش .

رایحه اصلی : چوب صندل ، چای ، شبدر ، عنبر و مغز بادام .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ادکلن مردانه دیویدف ادونچر DAVIDOFF Adventure دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر مردانه دیویدوف گود لایف Davidof Good Life رابا قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
125 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو تویلت
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-08-24

این ادکلن توقف تولید شده اما چطور شما هنوز موجود دارید نکنه تقلبیه؟؟؟

پاسخ فروشگاه:

درود
ارتباطی ندارد هر عطری زمانی فروخته میشده و خریدارانی اون رو خریدند و موجود دارند و الان به فروش میرسونن این نشان از تقلبی بودن نیست !
موفق باشید

1399-02-01

با سلام . من اسانس اصلی این عطر و تهیه کردم بوی فوق العاده خوب و عالی دارد به آدم حس نشاط و شادابی میدهد . انگار که دارید داخل یک جنگل پر از درخت کاج قدم میزنید . من که عاشقشم . پیشنهاد می کنم حتی یک با هم شده تست کنید .

1398-09-24

سلام من مدتها دنبال این ورژن از دیویدوف بودم. حتی در خارج کشور هم پیدا نکردم. آخرش در سایت اصلی شرکت دیدم که از 1995 تولید نمیشود. Discontinued حالا شما از کجا تهیه کردید؟

1398-10-04

درود توقف تولیدکالایی در هر محصولی ارتباطی با پیدا نشدن کالایی ندارد زمان فروش مطمئنا افرادی خریداری کرده اند و همچنان نگه داشتنه اند مانند کلکسیونرها که امکان تهیه از آنها خواهد بود . موفق باشید

1397-08-28

درود دیور هایر انرژی و دیور دان نزدیک هستند در نظرات هم دوستان اشاره کرده بودند. موفق باشید

1397-08-23

سلام ادمین عزیز لطفا اگه امکانش هست عطری با بوی مشابه این عطر و قیمت مناسب معرفی کنید. ممنون

1395-08-25

اگه پول داشتم تا دوملون تومنم بود میخریدم....لاصب دو تا فس یزدی ک ماه میموند ...لباس فصلش تموم میشد....، سال بعد که همون لباس یپوشیدی باز هون بورو میداد یه ده میل ازش دارم حیفم میاد بنم ، حالم بد باشه میام بوش میکنم زنده میشم !!!

1394-06-03

اينو ازدوستى درتبريزكه ادكلن بدون جعبه ازش ميگيرم توبارش بودوازش گرفتم يه بوى بينابينى ازادويه وچوبى گياهى داره كه كاملاهم خنك نيست وكمترميوهاى است،بوش كاملامردونه واصلا شيرين نيست،روپوست خيلى سريعترمتعادل ميشه وتنديش ميره ولى رولباس خيلى ديرتر،

1394-06-03

اگه از جايي رد شيد همه پشت سرتون ميگن اين چه عطريه ؟واگه جسارت داشته باشن ،حتما اسمشو ميپرسن.

1394-06-03

سلام سعید این محصول خیلی وقته تولید نمیشه و احتمال پیدا کردن اصلش کم هست. در کل یک بوی حنک، فرش و گیاهی هست و در نت میانی حالت گلی به خودش میگیره احتمال داره این بخش از رایحه شما رو اذیت میکنه

1394-06-03

سلام یه سوال داشتم ممنون میشم جواب بدید من براساس تعریف بعضی از دوستان چند وقت پیش یه دونه پیدا کردم و خریدم اولش بوش خنک و تنده و بوی مرکبات زیاده بعد میره رو نرو اساسی یعنی تندیش حالت تهوع بهم میده حالا میخواستم بدونم اصل بوده یا نه؟ اینم بگم من معمولا ادکلن فیک باشه آلرژی میدم و سرفه ام میگیره اما این اینجوری نیس

1394-06-03

عطر مورد علاقه من بود.

1394-06-03

بهترین ادکلن دنیا و کم یاب ترین

1394-06-03

فوق العاده....

1394-06-03

سلام ممد . دیور دان و دیور هایر انرژی تا حدودی به گودلایف نزدیکن

1394-06-03

سلام. سایتتون خوبه و واقعا کمک میکنه به انتخاب. مرسی اسم گود لایف واقعا برازنده ی این ادکلنه... بوی زندگی میده واقعا. حیف که دیگه توی بازار نیست. اگه ادکلن مشابهی پیدا کردین ممنون میشم اینجا معرفی کنید.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم