برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه لاگوست لایو ادوتویلت Lacoste Live edt for Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه لاگوست لایو ادوتویلت Lacoste Live edt for Men کد 2288 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه لاگوست لایو Lacoste Live for Men 100 میل
نام تجاری:
3,237,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه لاگوست لایو ادوتویلت Lacoste Live edt for Men با رایحه خنک و تند ادکلنی منحصر به فرد و درجه یک که به شما روحیه فوق العاده و انرژی خاص خواهد بخشید.

ادکلن مردانه  Lacoste Live  مخصوص آقایان بی پروا و جنتلمن است.ترکیب آن با رایحه ی تازه و ترشی از لیمو آغاز شده که در قلب با نبضی از نت های سبز و آبی به صدا در می آید و در نهایت به تندی چوب گایاک و شیرین بیان ختم می شود .

رایحه اولیه : لیمو ترش
رایحه میانی : نت های سبز – نت های آبی
رایحه پایه : چوب گایاک – شیرین بیان

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه لاگوست لایو Lacoste Live for Men  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن مردانه لاگوست لایو ادوتویلت Lacoste Live edt for Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
نظرات
لطفا برای نوشتن
1395-06-06

ممنون برای پیگیری و جواب دهی

1395-06-05

با سلام براتون جویا شدیم فعلا قیمت همین هست چون قیمت خریدمون پایین نیست ارشاکو هم اساسا سودی معقول روی کالا میگیرد و به سودهای نا متعارف اساسا اعتقادی ندارد اما در هفته پیش رو این کالا در لیست تخفیف ها قرار دارد. موفق باشید

1395-06-04

سلام خدمت اقای ارشادی عزیز سلام من این کارو میخوام ولی قیمتش مشکل داره و فکر میکنم اشتباه شده این کار قیمتش حدود 140 تا 150 ممنون میشم پیگیری کنید

1394-05-19

عطر مردانه لاگوست لایو بوی بسیار خوبی دارد ولی ماندگاری این عطر تعریفی ندارد و پخش بویش هم ضعیف است .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم