برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

موزن گوش و بینی رمینگتون ان ای 3450 Remington NE3450 Nose And Ear Trimmer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید موزن گوش و بینی رمینگتون ان ای 3450 Remington NE3450 Nose And Ear Trimmer کد 1945 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

موزن گوش و بینی رمینگتون موزن گوش و بینی رمینگتون ان ای 3450 Remington NE3450 Nose And Ear Trimmer تیغه ای زجنس نانو سیلورداشته و دارای 2 سری میباشد , همچنین 2 شانه عمودی مخصوص خط زن , خط زن 2 لبه  وسری چرخشی برای اصلاح موهای گوش و بینی راداراست.
 موزن NE3450 با باتری غیرقابل شارژ (بی سیم )تغذیه میشود , ضدآب است ومیتوان زیردوش ازآن استفاده کرد, همچنین  دارای قابلیت شستشو میباشد.برخی از افراد ترجیح می‌دهند تا در حمام به اصلاح موهای بدن بپردازند بنابراین به وسیله‌ای نیاز دارند که در محیط‌های مرطوب و در تماس با آب آسیب نبیند. موزن گوش و بینی NE3450 ساخته شده توسط شرکت«رمینگتون» (Remington)، علاوه بر اینکه ضدآب است، قابلیت استفاده زیر دوش را نیز دارد. همچنین سری‌های این مدل را که قابلیت شستشو دارند در صورت کثیف شدن می‌توان شست. این مدل سری‌هایی از جنس نانو سیلور دارد که مقاومت آن در برابر رطوبت و فرسایش نسبت به استیل بیشتر است.

NE3450 برای روشن شدن تنها به یک عدد باتری قلمی نیاز دارد. این محصول سری‌های مختلف با کاربردهای متفاوت دارد. از سری خط زن دو لبه برای کوتاه کردن موهای گوش و بینی می‌توان استفاده کرد. همچنین سری چرخشی این محصول برای از ریشه جداکردن موهای گوش و بینی به‌کار می‌رود. برای کوتاه کردن موهای ابرو می‌توان از 2 شانه در 2 اندازه‌ی متفاوت استفاده کرد که جزو اقلام همراه این مدل به‌حساب می‌آید.

NE3450 دارای تکنولوژی اصلاح مستقیم است که به کوتاه کردن موهای گوش و بینی با مرزبندی مشخص کمک می‌کند. طراحی ظریف و زیبا، کوچک، سبک و قابل حمل بودن و کاربردهای متنوع، این محصول را برای مصارف خانگی بسیار مناسب ساخته است. NE3450 قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی از قبیل تکنولوژی اصلاح مستقیم، تیغه از جنس نانو سیلور، قابلیت ضدآب، سری‌های قابل شستشو، سری خط زن 2 لبه، 2 شانه برای کوتاه کردن موها و باتری قابل شارژ به عنوان منبع تغذیه دارد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره موزن گوش و بینی رمینگتون NE3450 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو موزن گوش و بینی رمینگتون ان ای 3450 Remington NE3450 Nose And Ear Trimmer راباقیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید موزن اورجینال باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
نانوسیلور
خط زن
هست
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
باتری غیرقابل شارژ
سایر ویژگی ها
دارای 2 سری - دارای خط زن 2 لبه - دارای 2 شانه عمودی مخصوص خط زن - دارای سری چرخشی برای اصلاح موهای گوش و بینی
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم