برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ادکلن زنانه جیمی چو فلش Jimmy Choo Flash for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ادکلن زنانه جیمی چو فلش Jimmy Choo Flash for women کد 1907 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ادکلن زنانه جیمی چو فلش Jimmy Choo Flash for women 100 میل
نام تجاری:
3,804,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ادکلن زنانه جیمی چو فلش Jimmy Choo Flash EDP for women که در گروه بویایی ملایم شیرین قرار دارد و در سال 2013 به بازار عرضه شد. 
ظاهر عطر جیمی چو فلش بسیار شیک و لاکچری و زنانه می باشد که بسیار مناسب است برای هدیه دادن به کسانی که دوسشان داریم پس بسیار سفارش شده به خانم ها و آقایونی که به دنبال هدیه ای خاص و لاکچری و شیک می گردند برای به یاد ماندن و خوشحال کردن عزیزانشان این عطر از برند JIMMY CHOO بسیار مناسب برای خواسته شما می باشد.
خانم هایی که می خواهند همیشه بویی خاص و منحصر به فرد خود را داشته باشند سایت ERSHACO.COM این امکان را برای شما کاربر و بانوان عزیز فراهم نموده تا در هر جا و هر موقعیتی که هستید فقط با یک کلیک این عطر Flash را درب منزل خود تحویل بگیرید.
سایت ارشاکو یکی از مراجع اصلی عطر می باشد و امروزه تشخیص دادن بین عطر های اصل و فیک بسیار سخت می باشد اما ارشاکو این امکان را فراهم کرد تا شما با خیالی راحت و آسوده هر عطری با رایحه ای متفاوت را خریداری نمایید و از اصالت آن مطمئن باشید تا هزینه ای بیهوده و بیجا نکرده باشید.
جیمی چو فلش از سه نت پایه تشکیل شده است که شامل نت اولیه فلفل صورتی, نارنگی, توت فرنگی و نت میانی سنبل آبی, گل مریم, یاس و نت پایانی گل آفتاب پرست, روایح چوبی می باشد که با اولین اسپری بر روی نبضتان متوجه رایحه اولیه و سپس رایحه میانی و در نهایت جای خود را به نت پایانی خواهد داد.
به خاطر خاصیت ادوپرفیوم موجود در عطر ماندگاری رایحه عطر بسیار بالا که به روز ها و حتی هفته می انجامد به همین دلیل بسیار مقرون صرفه نسبت به کیفیت و حجم عطر می باشد و به همین دلیل بسیار مورد محبوبیت مردم قرار گرفته است.
فروشگاه ershaco.com از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه جیمی چو Flash دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه جیمی چو فلش Jimmy Choo Flash EDP for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
فصل بهار
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-03-10

درود وقت بخیر برای اطلاع از این مهم لازم است با دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید پیروز باشید

1396-03-09

سمپل این ادکلن رو ندارین؟

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم