برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لیزر تریا بلولایت رفع آکنه و لک همراه فوم Tria Acne Clearing Blue Light

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لیزر تریا بلولایت رفع آکنه و لک همراه فوم Tria Acne Clearing Blue Light کد 13239 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
13,959,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لیزر تریا بلولایت رفع آکنه و لک Tria Acne Clearing Blue Light یک دستگاه رفع کننده آکنه ، جوش و لک خانگی است که می تواند جاگزینی ایده آل برای سایر روش های درمانی به شمار بیاید و بدون هیچ گونه عارضه و دردی ، پوستی صاف و شفاف را به شما هدیه دهد . دستگاه بلولایت تریا دارای تائیدیه FDA امریکا بوده و بر خلاف اغلب روش های درمانی که با استفاده از مواد شیمیایی قوی صورت می گیرد و موجب خشکی پوست می شوند ، این دستگاه لیزر با استفاده از دوز معینی از اشعه آبی باکتری های مولد آکنه را از بین برده و بدون ایجاد خشکی و یا التهاب درمانی کامل را بر روی پوست های مستعد انجام داده و از بروز هر گونه آکنه و جوش جلوگیری می نماید. 
دستگاه لیزر تریا بلولایت با همان کیفیت و کارایی دستگاه های درماتولوژیست ها طراحی شده و می تواند با نشانه گرفتن باکتری ها در عمق پوست و از بین بردن آنها پوستی صاف و شفاف را به شما بازگرداند . با اولین استفاده از لیزر تریا بلولایت لک ها و جوش ها شروع به از بین رفتن کرده و به خوبی می توان تاثیر آن را مشاهده نمود . از لیزر رفع آکنه و لک تریا می توان برای درمان انواع لک ، جوش ، جوش سر سیاه ، کورک و ... استفاده نمود . همچنین یکی دیگر از مزایای این دستگاه لیزر ، قابلیت استفاده طولانی مدت آن می باشد که بدون هیچ گونه عوارض جانبی قادر است همراهی مطمئن برای شما محسوب گردد. 
دستگاه لیزر تریا بلولایت را می توان به طور روزانه به مدت 5 دقیقه و یا دو بار در روز به مدت 2 دقیقه و 30 ثانیه استفاده نمود. در بیشتر موارد پس از دو هفته استفاده مکرر پوست به طور کامل درمان می گردد و علاوه بر رفع آکنه و لک از بروز جوش های آتی نیز جلوگیری می گردد. اما این امکان وجود دارد که درمان را پس از دو هفته نیز با لیزر تریا بلولایت ادامه داده تا زمانی که درمان کامل شود . کارتریج دستگاه تا 60 روز درمان را برای شما انجام می دهد و پس از آن نیاز به تهیه کارتریج می باشد. 

روش استفاده از لیزر تریا بلولایت به شرح ذیل است :

  • ابتدا سر دستگاه را روی پوست خود قرار دهید تا دستگاه به طور اتوماتیک روشن شود. توجه داشته باشید که با قطع تماس دستگاه با پوست ، دستگاه به طور اتوماتیک خاموش می شود و با تماس مجدد روشن خواهد شد . تنها توجه داشته باشید که این زمان چناچه پیش از 2 دقیقه باشد دستگاه به طور کامل خاومش شده و نشانگر زمان صفر خواهد شد
  • دستگاه را بطور یکنواخت و پیوسته طوری روی ناحیه مورد نظر بکشید که گویی پوست خود را رنگ میکنید. این کار را به مدت 5 دقیقه ادامه دهید تا جاییکه دستگاه بوق بزند و خاموش شود.
  • به حرکت دادن دستگاه ادامه دهید. احساس گرم شدن پوست طبیعی است اما دستگاه را انقدر بر یک ناحیه متمرکز نگه ندارید تا پوستتان خیلی داغ شود چون پوستتان آسیب خواهد دید .
  • درمان را تا جایی ادامه دهید که بوق زدن دستگاه قطع شده، دستگاه خاموش شود (5 دقیقه).
  • دستگاه هر 30 ثانیه یک بار بوق میزند. آنقدر دستگاه را روی پوست خود حرکت دهید که صدای بوق قطع شود. همچنین میتوانید نمایشگر را هم چک کنید و تا وقتی 5 دقیقه تمام شود، درمان را ادامه دهید.

در ویدیو زیر آنباکسینگ لیزر تریا بلولایت رفع آکنه و لک همراه فوم را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لیزر تریا بلولایت رفع آکنه و لک Tria Acne Clearing Blue Light دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  لیزر تریا بلولایت رفع آکنه و لک Tria Acne Clearing Blue Light را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لیزر رفع آکنه و لک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم