برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

روغن آنتی سلولیت نیویورک بیولوژی Anti Cellulite Massage Oil New York Biology

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید روغن آنتی سلولیت نیویورک بیولوژی Anti Cellulite Massage Oil New York Biology کد 13007 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • روغن آنتی سلولیت نیویورک بیولوژی Anti Cellulite Massage Oil New York Biology 240 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

روغن آنتی سلولیت نیویورک بیولوژی Anti Cellulite Massage Oil New York Biology یک روغن بسیار موثر برای از بین بردن سلولیت است که می تواند برای شکم ، باسن ، پهلو ها و ران ها مورد استفاده قرار گیرد. روغن آنتی سلولیت را می توان بسیار موثرتر از کرم های آنتی سلولیت موجود در بازار دانست چرا که قدرت نفوذ بیشتری داشته و می تواند سریعتر و عمیق تر به سلول های چربی نفوذ نماید. وجود عناصری چون روغن دانه انگور، اکالیپتوس، لیمو مرکبات و گریپ فروت برای مبارزه با بافت های چربی ناخواسته  بسیار موثر عمل نموده و می تواند در زمان کوتاهی پس از استفاده سلولیت را در هر سطحی از بدن از بین ببرد. روغن آنتی سلولیت نیویورک بیولوژی معطر بوده و علاوه بر از بین بردن سموم، احساسی خوب و پر طراوت را ایجاد می نماید . این روغن آنتی سلولیت حاوی ویتاوین C و آنتی اکسیدان های قوی می باشد و همچنین دارای تائیدیه FDA امریکا بوده و در ترکیبات آن از الکل ، پارابن و سولفات استفاده نشده است.
روعن آنتی سلولیت را علاوه بر درمان سلولیت می توان برای رفع ترک های پوستی نیز استفاده نمود . با آنکه ترک های پوستی هیچگاه بطور 100 % قابل درمان نمی باشند اما با استفاده از این روغن نیویورک بیولوژی پس از دو هفته به وضوح شاهد کمرنگ شدن آنها خواهید بود . برای استفاده از روغن آنتی سلولیت نیویورک بیولوژی کافی است پس از هر بار حمام قسمت هایی از بدن را که دارای سلولیت می باشند به روغن آغشته کرده و تا جذب شدن آن ماساژ دهید. این روغن بسیار سبک بوده، به سرعت جذب می شود و اثرات چربی بر روی پوست باقی نخواهد گذاشت. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره روغن آنتی سلولیت نیویورک بیولوژی Anti Cellulite Massage Oil New York Biology دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو روغن آنتی سلولیت نیویورک بیولوژی Anti Cellulite Massage Oil New York Biology را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید روغن آنتی سلولیت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
روغن
کاربرد
آنتی سلولیت
حجم
240 میل
نوع محفظه نگه دارنده
پمپی
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
C
عصاره
دارد
کشور سازنده
امریکا
سایر توضیحات
قابل استفاده برای کلیه نواحی بدن
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم