برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

روغن آرگان ارگانیک ولنتینا برای پوست و مو Valentia Hair & Skin Organic Argan Oil

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید روغن آرگان ارگانیک ولنتینا برای پوست و مو Valentia Hair & Skin Organic Argan Oil کد 12582 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • روغن آرگان ارگانیک ولنتینا برای پوست و مو Valentia Hair & Skin Organic Argan Oil 118 میل
نام تجاری:
3,108,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(16 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

روغن آرگان ارگانیک ولنتینا برای پوست و مو Valentia Hair & Skin Organic Argan Oil یک تغذیه کننده پوست و موی بسیار با کیفیت است که دارای گواهی USDA بوده و 100% خالص و ارگانیک می باشد. روغن آرگان ولنتینا هرگز بر روی حیوانات آزمایش نشده و کاملا مطابق با ساختار پوست و موی انسان تهیه شده است. این روغن ولنتینا از دانه های ارگان مراکشی که غنی از مواد مغذی می باشند استخراج گردیده و جهت حفظ کیفیت آن در شیشه هایی تیره رنگ تولید و عرضه شده اند. استفاده ی روزانه از روغن آرگان ولنتینا سبب طراوت و درخشندگی پوست شده و همچنین جای چوش ، آکنه ، زخم ، لک و سوختگی را نیز از بین می برد. به علاوه با استفاده از روغن آرگان در نواحی اطراف چشم نیز می توان تیرگی و پف اطراف چشم را بر طرف نمود. روغن آرگان ولنتینا غنی از ویتامین E و آنتی اکسیدان ها ست و به دلیل وجود چربی طبیعی در آن می تواند به سرعت جذب پوست شده و هیچ گونه احساس ناخوشایندی را ایجاد نخواهد کرد. به علاوه با ایجاد تعادل در PH پوست می تواند رطوبت و چربی طبیعی پوست را متعادل ساخته و شما را از شر خشکی و یا چربی بیش از حد پوست رها سازد. از دیگر ویگی های استفاده از روغن آرگان ،هیدراته نمودن پوست می باشد که موجب افزایش طراوت و شفافیت پوست می گردد. همچنین این روغن ولنتینا از رادیکال های آزاد پوست محافظت نموده و به بازسازی سلول های پوست کمک شایانی می نماید. از این رو روند پیری را در پوست متوقف ساخته ، افتادگی ، چین و چروک و کشیدگی ها را از بین می برد. 
از روغن آرگان ولنتینا می توان برای تقویت موها و از بین بردن شوره سر نیز بهره برد. با استفاده از این روغن بر روی پوست سر مواد مغذی به ریشه ی موها رسیده و موجب تقویت و استحکام ریشه ی مو می گردد. همچنین آغشته نمودن ساقه ی موها به روغن آرگان پس از هر استحمام می تواند تمامی آسیب های وارد شده به مو را که در اثر استفاده از رنگ های شیمیایی و مواد دکلره به وجود آمده اند ، جبران نموده و موهایی سالم و براق را دوباره به دست آورد. وجود امگا 6 در روغن آرگان ولنتیا می تواند موها را به ابریشم تبدیل نموده و به عنوان یک محافظ طبیعی موها را از هر آسیبی حفظ نماید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره روغن آرگان ارگانیک ولنتینا برای پوست و مو Valentia Hair & Skin Organic Argan Oil دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو روغن آرگان ارگانیک ولنتینا برای پوست و مو Valentia Hair & Skin Organic Argan Oil را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید روغن تقویت کننده پوست و مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
روغن
کاربرد
تقویت کننده و ترمیم کننده مو ، پوست و ناخن
حجم
118 میل
نوع محفظه نگه دارنده
بطری
جنس محفظه نگه دارنده
شیشه
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
E و آنتی اکسیدان
عصاره
دارد
نوع عصاره
آرگان
کشور سازنده
امریکا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم