برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

روغن آرگان مراکشی ارگانیک بیوتی اورا برای پوست و مو و ناخن Beauty Aura Hair & Skin & Nail Organic Moroccan Argan Oil

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید روغن آرگان مراکشی ارگانیک بیوتی اورا برای پوست و مو و ناخن Beauty Aura Hair & Skin & Nail Organic Moroccan Argan Oil کد 12581 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • روغن آرگان مراکشی ارگانیک بیوتی اورا برای پوست و مو و ناخن Beauty Aura Hair & Skin & Nail Organic Moroccan Argan Oil 118 میل
نام تجاری:
1,217,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

روغن آرگان مراکشی ارگانیک بیوتی اورا برای پوست و مو و ناخن Beauty Aura Hair & Skin & Nail Organic Moroccan Argan Oil یک منبع غنی از ویتامین E ، امگا 6 و آنتی اکسیدان هاست که می تواند در از بین بردن عوارض پیری ، چین و چروک ، خطوط اطراف چشم و دهان و هم چنین پف و تیرگی اطراف چشم بسیار موثر عمل نموده و در رفع این مشکلات تاثیر بسزایی داشته باشد. روغن آرگان بیوتی اورا را می توان به عنوان یک کرم مرطوب کننده بسیار عالی نیز به شمار آورد زیرا با متعادل نمودن پوست می تواند شما را از خشکی و یا چربی بیش از حد پوست رها کند. به علاوه از روغن آرگان ارکانیگ می توان برای رفع جای جوش و آکنه و یا از بین بردن جای زخم نیز استفاده کرد. این روغن با آنکه از غلظت نسبتا بالایی برخوردار می باشد اما به سرعت جذب پوست شده و احساس ناخوشاندی را به وجود نخواهد آورد. از روغن آرگان مراکشی ارگانیک بیوتی اورا علاوه بر پوست می توان برای تقویت و جلوگیری از لایه لایه شدن ناخن ها نیز استفاده نمود. یکی دیگر از کاربرد های روغن آرگان برای تقویت و ترمیم مو ها می باشد و استفاده از آن بر روی پوست سر می تواند سبب تقویت ریشه مو شده و همچنین با استفاده از آن بر روی ساقه ی مو می توان خشکی و آسیب های وارد شده بر مو را که بر اثر استفاده از رنگ مو و مواد دکلره است ، از بین برد. استفاده مداوم از روغن آرگان بیوتی اورا می تواند تمام مشکلات و عوارض پوست و مو را از بین برده و طراوت و سلامتی را برای شما به ارمغان بیاورد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره روغن آرگان مراکشی ارگانیک بیوتی اورا برای پوست و مو و ناخن Beauty Aura Hair & Skin & Nail Organic Moroccan Argan Oil دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو روغن آرگان مراکشی ارگانیک بیوتی اورا برای پوست و مو و ناخن Beauty Aura Hair & Skin & Nail Organic Moroccan Argan Oil را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید روغن تقویت کننده پوست و مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
روغن
کاربرد
تقویت کننده و ترمیم کننده مو ، پوست و ناخن
حجم
118 میل
نوع محفظه نگه دارنده
بطری
جنس محفظه نگه دارنده
شیشه
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
E و آنتی اکسیدان
عصاره
دارد
نوع عصاره
آرگان
کشور سازنده
امریکا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم