برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

روغن آرگان خالص بادی سورس برای پوست و مو و ناخن The Body Source Hair & Skin & Nail Pure Argan Oil

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید روغن آرگان خالص بادی سورس برای پوست و مو و ناخن The Body Source Hair & Skin & Nail Pure Argan Oil کد 12580 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • روغن آرگان خالص بادی سورس برای پوست و مو و ناخن The Body Source Hair & Skin & Nail Pure Argan Oil 100 میل
نام تجاری:
2,150,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

روغن آرگان خالص بادی سورس برای پوست و مو و ناخن The Body Source Hair & Skin & Nail Pure Argan Oil یک محصول بی نظیر و همه کاره است که می تواند برای پوست صورت و بدن ، ناخن و همچنین مو مورد استفاده قرار گیرد. این روغن آرگان بادی سورس دارای تائیدیه UDSA بوده و 100% از گیاه آرگان ارگانیک مراکشی تهیه شده است . با استفاده از روغن آرگان می توان علاوه بر تقویت مو و رفع شوره سر ، موهای آسیب دیده را نیز ترمیم نمود. موهایی که به دلیل عوارض رنگ های شیمیایی مو یا مواد دکلره آسیب دیده اند و یا دچار شکستگی ، خشکی و .. شده اند را با استفاده مداوم در یک دوره از روغن آرگان بادی سورس می توان به طور کامل بهبود بخشید. از دیگر مصارف روغن آرگان می توان به خواص رفع تیرگی های پوست مانند تیرگی دور چشم ، لک ، اثرات سوختگی و .. نیز اشاره نمود که علاوه بر متعادل ساختن PH پوست و رطوبت رسانی به آن می تواند مورد استفاده قرار گیرد. به علاوه روغن آرگان بادی سورس را می توان جهت تقویت ناخن ها نیز بکار گرفت. روغن آرگان بادی سورس با آنکه غلظت بسیار بالایی دارد اما به سرعت جذب پوست شده و احساس چربی نیز ایجاد نخواهد نمود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره روغن آرگان خالص بادی سورس برای پوست و مو و ناخن The Body Source Hair & Skin & Nail Pure Argan Oil دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو روغن آرگان خالص بادی سورس برای پوست و مو و ناخن The Body Source Hair & Skin & Nail Pure Argan Oil را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید روغن تقویت کننده پوست و مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
روغن
کاربرد
تقویت کننده و ترمیم کننده مو ، پوست و ناخن
نوع محفظه نگه دارنده
بطری
جنس محفظه نگه دارنده
شیشه
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
E و آنتی اکسیدان
عصاره
دارد
نوع عصاره
آرگان
کشور سازنده
انگلستان
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم