برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ژل کرم ضد جوش و مات کننده ایوروشه سبو وژتال Yves Rocher Sebo Vegetal Zero Blemish Gel Cream

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ژل کرم ضد جوش و مات کننده ایوروشه سبو وژتال Yves Rocher Sebo Vegetal Zero Blemish Gel Cream کد 11956 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ژل کرم ضد جوش و مات کننده سبو وژتال ایوروشه Yves Rocher Sebo Vegetal Zero Blemish Gel Cream 50 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ژل کرم ضد جوش ایوروشه سبو وژتال Yves Rocher Sebo Vegetal Zero Blemish Gel Cream سبوم اضافی پوست را از بین برده و منافذ باز را جمع می کند .
یکی از عمده ترین مشکلات پوست های چرب و مختلط وجود منافذ باز و چربی اضافی بر روی پوست است که ظاهر نازیبایی به آن می بخشد ،ژل کرم ضد جوش و مات کننده سبو وژتال  چربی پوست را کاهش داده و منافذ باز را تنگ تر می کند که همین امر باعث از بین رفتن ظاهر نازیبای پرتقالی مانند پوست می شود .
ژل کرم ضد جوش و مات کننده ایوروشه به مدت 24 ساعت پوست شما را رطوبت رسانی کرده و آن را مات نگه می دارد، ضمن اینکه از بروز آکنه جلوگیری کرده و پوست را درخشان می کند .
کد بهداشتی : 1185339834394557
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ژل کرم ضد جوش و مات کننده سبو وژتال ایوروشه دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ژل کرم ضد جوش و مات کننده ایوروشه سبو وژتال Yves Rocher Sebo Vegetal Zero Blemish Gel Cream را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم و ژل ضد جوش اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
ژل کرم ضد جوش
حجم
50 میلی لیتر
مناسب برای
پوست‌های چرب
نوع محفظه نگه دارنده
کاسه ای
جنس محفظه نگه دارنده
شیشه ای
جذب چربی زائد پوست
دارد
فاقد چربی
هست
کشور سازنده
فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم