برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

شامپو صاف و نرم کننده موهای وز ایوروشه Yves Rocher Lissage Smoothing shampoo

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شامپو صاف و نرم کننده موهای وز ایوروشه Yves Rocher Lissage Smoothing shampoo کد 11838 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • شامپو صاف و نرم کننده موهای وز ایوروشه Yves Rocher Lissage Smoothing shampoo 300 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شامپو موهای وز ایوروشه Yves Rocher Lissage Smoothing shampoo حاوی عصاره بامیه است و به خوبی موهای وز را نرم و رطوبت رسانی می کند .
شامپو صاف کننده موهای وز ایوروشه فیبرهای مو را به صورت عمقی رطوبت رسانی و بازسازی می کند و ساختاری ابریشمی به تار مو می دهد .
دانه های بامیه خاصیت نرم کنندگی و آبرسانی فراوانی دارند ،کمپانی ایوروشه گیاهان مورد نیاز خود از جمله بامیه را در مزارع خصوصی به صورت ارگانیک پرورش می دهد تا به طور کامل گیاهان مورد استفاده را تحت نظر داشته باشد .
به منظور استفاده از شامپو صاف و نرم کننده موهای وز ایوروشه در هفته 2 الی 3 بار از شامپو را بر روی موی مرطوب قرار دهید سپس ماساژ داده و آبکشی نمایید
کد بهداشتی : 1290902343212349
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شامپو صاف و نرم کننده موهای وز ایوروشه دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه انلاین ارشاکو شامپو صاف و نرم کننده موهای وز ایوروشه Yves Rocher Lissage Smoothing shampoo را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شامپو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
خصوصیت
نرم و صاف کننده
مخصوص
موهای وز
مناسب برای
اقایان و بانوان
حجم
300 میلی لیتر
عصاره
دارد
نوع عصاره
بامیه
کشور سازنده
فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم