برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

رژ لب جامد درخشان ایوروشه رنگ ژلی کریس Yves Rocher Sheer and Shine Lipstick

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید رژ لب جامد درخشان ایوروشه رنگ ژلی کریس Yves Rocher Sheer and Shine Lipstick کد 11776 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

رژ لب جامد ایوروشه رنگ ژلی کریس Yves Rocher Sheer and Shine Lipstick بافتی شبیه به بالم دارد و لب ها را طبیعی و درخشان نشان می دهد و سرشار از مواد مغذی و نرم کننده برای لب هاست و بافتی بسیار سبک ،نرم و درخشان دارد .
رژ لب جامد درخشان ایوروشه حاوی روغن آرگان است ،روغن آرگان دارای اسید های چرب مغذی و امگا 3 است به همین دلیل لب ها به خوبی نرم و مرطوب می شوند .
رژ لب ایوروشه دارای رنگدانه های معدنی و طبیعی است ،رنگدانه هایی که لب ها را کاملا پوشش داده و جلوه ای طبیعی ایجاد می کنند .
رژ Sheer and Shine بر روی لب ها ایجاد خشکی ،پوسته و چسبندگی نمی کند و همچنین انتخابی مناسب برای افراد با پوست حساس است .
کد بهداشتی : 1354709607947010
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره رژ لب جامد درخشان ایوروشه رنگ ژلی کریس Sheer and Shine دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه انلاین ارشاکو رژ لب جامد درخشان ایوروشه رنگ ژلی کریس Yves Rocher Sheer and Shine Lipstick را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید رژ لب جامد اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
براق
شماره رنگ
37549
کشور سازنده
فرانسه
سایر مشخصات
مرطوب کننده - تغذیه کننده - دارای بافتی شبیه بالم لب
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم