برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

رژ لب جامد ایوروشه گرند رژ شماره 72 Yves Rocher Grand Rouge Lipstick

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید رژ لب جامد ایوروشه گرند رژ شماره 72 Yves Rocher Grand Rouge Lipstick کد 11773 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

رژ لب جامد ایوروشه گرند رژ شماره 72 Yves Rocher Grand Rouge Lipstick از مواد گیاهی و طبیعی تهیه شده است به همین دلیل انتخاب خوبی برای خانم هایی است که به مواد شیمیایی حساسیت دارند .
رژ Grand Rouge دارای رنگدانه های طبیعی و معدنی است به همین دلیل پوششی کاملا یکنواخت با نمای نهایی طبیعی بر روی لب های شما ایجاد می کند .رژ لب جامد ایوروشه با داشتن روغن کنجد و کاملیا از خشکی و پوسته پوسته شدن لب جلوگیری کرده و آن را مرطوب می کند ،همچنین ویتامین E و روغن سویایی موجود در آن به سلامت لب ها کمک می کند .
رژ لب های جامد ایوروشه دارای طیف رنگی مناسبی است و انواع سلیقه ها را پوشش می دهد .
کد بهداشتی : 7198560327383950
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره رژ لب جامد ایوروشه مدل گرند رژ شماره 72 دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه انلاین ارشاکو رژ لب جامد ایوروشه گرند رژ شماره 72 Yves Rocher Grand Rouge Lipstick را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید رژ لب جامد اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
براق
شماره رنگ
72
حجم
3.7 گرم
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
E
کشور سازنده
فرانسه
سایر مشخصات
تن رنگ : قرمز - صورتی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم