برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست حالت دهنده مو پرومکس 8 کاره Promax 4480

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست حالت دهنده مو پرومکس 8 کاره Promax 4480 کد 11091 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • سفید
نام تجاری:
2,687,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست حالت دهنده مو پرومکس Promax 4480 یک حالت دهنده بسیار عالی که دارای اقلام لازم ضروری برای هر خانومی است. دیگر نیازی به پرداخت هزینه زیاد برای داشتن یک پک عالی و کامل را ندارند و حالت دهنده پرومکس 4480 کل نیازهای آن ها را برطرف می کند.
در واقع یک دستگاه چند منظوره برای صاف کردن، فر کردن و حتی موج دار کردن مو است. از جمله این اقلام 4 سری متفاوت آن است که شامل یک فر کننده استوانه ای متوسط با قطر 19 میلی متر که دارای شانه حجم دهنده نیز است.
فر کننده استوانه ای بزرگ با قطر 26 میلی متر که دارای شانه مارپیچ برای ایجاد فر مارپیچ و فر کننده مخروطی با قطر 13 میلی متر به همراه یک اتو مو است. علاوه بر این ها حالت دهنده Promax 4480 یک جفت صفحه صاف کننده هم دارد که سمت دیگر آن ها به صورت زیگزیگ است و برای موج دار کردن مو مورد استفاده قرار می گیرد.
ست حالت دهنده 4480 دارای پوشش سرامیکی است که باعث می شود در برابر حرارت ضرر بسیار کمی به مو وارد شود و این یکی از بهترین مواردی است که حالت دهنده پرومکس را از بقیه متمایز می کند.
از دیگر اقلام همراه این دستگاه باید به 3 عدد کلیپس مو اشاره کرد. برای نگهداری و مراقبت از دستگاه و سری‌ های متنوعش یک عدد کیف نگهداری نیز ارائه شده که پارچه‌ای است و کیفیت قابل توجهی دارد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست حالت دهنده مو پرومکس 4480 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین حالت دهنده مو ارشاکو ست حالت دهنده مو پرومکس Promax 4480 Hair Styer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خریدحالت دهنده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
بیشینه‌ دما
220 درجه
فناوری تولید یون
ندارد
سیستم خاموشی خودکار
ندارد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
ندارد
قابلیت تنظیم دما
ندارد
صفحه نمایشگر
ندارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
1.8متر
سایر ویژگی ها
- سه عدد کلیپس مو- کیف نگه‌داری دارای 4 سری مختلف
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-08-07

سری های خیلی کاربردی ای داره و سریع مورو حالت میده ، جنسش مرغوبه و کار کردن باهاش بهم حس خوبی میده. اتو موی خوبی هستش برای موهای لخت.به خاطر ظاهر شیکی که داره انتخاب مناسبی واس کادو دادن هم هستش.در کل از خریدش راضی ام.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم