برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه ریو کالکشن بلو د ریو ادوپرفیوم Rio Collection Blue De Rio EDP for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ریو کالکشن بلو د ریو ادوپرفیوم Rio Collection Blue De Rio EDP for men کد 1109 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه ریو کالکشن بلو د ریو Rio Collection Blue De Rio for men  100 میل
نام تجاری:
942,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه ریو کالکشن بلو د ریو ادوپرفیوم Rio Collection Blue De Rio EDP for men در سال 2010 به بازار معرفی شد.
عطر مردانه ریو کالکشن بلو د ریو با رایحه خنک و تلخ برای استفاده در فصل بهار مناسب است.
عطر Rio Collection Blue De Rio ترکیبی از رایحه های زیر است :
رایحه ها : لادن ، جوز ، زنجفیل ، چوب صندل ، نعناع ، گل یاس ، گریپ فوروت ، لیمو ، خس خس ، بخور خوشبو ، سدر ، فلفل صورتی
رایحه ادویه ای بلو د ریو کالکشن شباهت زیادی به رایحه عطر و ادکلن مردانه Bleu de Chanel دارد که از عطرهای محبوب و پرطرفدار است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه ریو کالکشن بلو د ریو دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه ریو کالکشن بلو د ریو ادوپرفیوم Rio Collection Blue De Rio EDP for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک, تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه پایه
لادن ، جوز ، زنجفیل ، چوب صندل ، نعناع ، گل یاس ، گریپ فوروت ، لیمو ، خس خس ، بخور خوشبو ، سدر ، فلفل صورتی
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-01-25

اسپری 150 میلشو تست کردم از عطرش خوشبوتره ولی به این معنی نیست که عطرش خوشبو نباشه ، اولش یکم شلوغه انگار تعدادی مهمون اومده باشن و همگی با هم بخوان احوالپرسی و صحبت کنند ، اصلاً صدایی مفهوم نیست و ممکنه آدم سرگیجه بشه اما بعد که همه آروم میشن ، تازه میشه صداها رو شناخت و حرفارو متوجه شد ، خب صدا هم کمتر میشه ، اینم همینجوره یه مرتبه با مخلوط چند تم مرکبات و چوبی و ادویه ای و دودی و ... شلوغش میکنه ولی کم کم آروم میشه و دونه دونه روایح مشخص میشن ، تا حدود یک ساعت زیاد خوشایند نیست ولی بعداز این مدت یه رایحۀ چوبی و تلخ با تِمی دودی و یکم مرکبات به مشام میرسه که خیلی خوشبو ، خنک ، تازه و تلخه ، بدون اغراق 10% از اصلش بلو شنل خوشبوتره ، البته بعد از یکی دو ساعت ، چون خودم دارمش و تست کامل گرفتم ، پخش بوی خوب به بالا و موندگاری بالاتر ، یعنی ارزش خرید بالا ، البته با صرفنظر از شیشه و درب نسبتاً کج و کُلعش ، این یکی بر خلاف برادر معتادش بلک آرکان که بوی ناخوشایندی داره و تغییر نت هم نداره ، هم تغییر نت خوبی داره هم رایحش خوشبو و دلنشینه ، با وجود اینهمه کامنت و ایرادگیری در سایتهای دیگه اصلاً فکرشو نمیکردم تا این حد با کیفیت باشه ، واقعاً عجیبه ، بخاطر این تولید یا بهتر بگم کپیِ بسیار عالی توسط ریو کالکشن باید بهش احسنت گفت ، اگه میشه یه محصول بی کیفیت رو ازش ایراد گرفت ، پس باید یه محصول با کیفیت هم به دیگران معرفی بشه ، اگه یه تستی برای بهار و تابستون ازش بگیرین حتماً نظرتون رو جلب میکنه ، موفق و شاد باشید .

محصولات مرتبط
عطر و ادکلن مردانه ریو کالکشن وود Rio Collection Wood EDP For Men عطر و ادکلن مردانه ریو کالکشن وود Rio Collection Wood EDP For Men
پیشنهاد ویژه محدود
1,225,000 تومان 1,255,000 تومان
%2 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ریو کالکشن وود ادوپرفیوم Rio Collection Wood EDP For Men کد 14036 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم