برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن شنل ان فایو (شماره 5) زنانه Chanel N°5

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن شنل ان فایو (شماره 5) زنانه Chanel N°5 کد 1014 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه شنل فایو Chanel N5 for women 100 میل
  • عطر زنانه شنل فایو Chanel N5 for women 200 میل
نام تجاری:
9,500,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(11 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه شنل فایو (شماره 5) ادوپرفیوم Chanel N°5 EDP for women برای اولین بار در سال 1921 به بازار عرضه شد.گروه بویایی شنل شماره 5 گل های آلدهیدی است که با رایحه غالب نت های پودری، چوب و آلدهیدی مناسب روز و شب های سرد سال است و رایحه ای گرم و شیرین را ایجاد می کند.

عطر ادوپرفیوم Chanel No 5 افسانه ای که توسط ارنست بوکس در سال 1921 برای Coco Chanel ساخته شد، در ابتدا در سه غلظت عرضه شد: پرفیوم، ادو تویلت و ادکلن. نسخه عطر شماره 5 Chanel در غلظت عصاره عطر، موجود در بطری های 7.5 میلی لیتری.

Chanel N°5 اولین عطر در گروه گل آلدهید و اولین عطر از نظر مقدار آلدئید در ترکیب آن است (افسانه دیگری می گوید که دستیار ارنست بوکس به اشتباه آلدئیدهای موجود در ترکیب را بیش از حد مصرف کرده است). نت های بالایی از آلدهیدها، ترنج، لیمو، نرولی و یلانگ یلانگ، قلب یاس، گل رز، زنبق دره و زنبق تشکیل شده است، در حالی که پایه آن از خس خس، چوب صندل، وانیل، عنبر و نعناع هندی تشکیل شده است.

عطر زنانه شنل فایو با ترکیبات چوبی و رایحه غالب آلدئیدها عطری است شیرین و گرم که برای میهمانی های شبانه مناسب است.

Chanel N5 for women ترکیبی از رایحه های زیر است :

رایحه اولیه : آلدئیدها – یالانگ یالانگ – ترنج – لیمو – بهار نارنج
رایحه میانی : عنبیه – ریشه زنبق زرد – گل یاس – سوسن – گل رز
رایحه پایه : عنبر – چوب صندل – نعناع هندی – مشک – چرم – وانیل – خس خس - گلسنگ

عطر شنل نامبر 5 از مجموعه ی Collections Chanel No 5 به بازار عرضه شده است ادکلن زنانه شنل نامبر 5 ادو پریمیر Chanel No 5 Eau Premiere و عطر زنانه شنل نامبر 5 لئو ادوتویلت Chanel No 5 L'Eau هم گروه آن هستند.  

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه شنل فایو  N5 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زنانه شنل (چنل) فایو (شماره 5) ادوپرفیوم Chanel N°5 EDP for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم, شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
آلدئیدها – یالانگ یالانگ – ترنج – لیمو – بهار نارنج
رایحه میانی
عنبیه – ریشه زنبق زرد – گل یاس – سوسن – گل رز
رایحه پایه
عنبر – چوب صندل – نعناع هندی – مشک – چرم – وانیل – خس خس - گلسنگ
نظرات
لطفا برای نوشتن
1394-06-01

سلام،به نظر من از جهت رایحه شباهتی با مادمازل نداره،بوش یه قواره سنگین تره وراستشو بخواید من اصلاً بوشو نمیپسندم و هدف تولید این کار رو نمی فهمم،کاملاً هم سطح با عطرمشهدی خودمونه،خیلی بوی قدیمی ای دارد.

1394-06-01

اگر دنبال یک عطر کاملا خاص با ماندگاری و پخش خیلی بالا از بین کارهای چنل هستید،بله کوکو مادمازل خیلی عالیه...کوکونویر رو هم کنارش یه تست داشته باشین

1394-06-01

بوش عالیه از گذشته تا به امروز.بوی خانمهای شیک باکلاس و پولدارو میده.

1394-06-01

معروف ترین و نمادین ترین عطر شنل! عجیبه که تو ایران اصلاً به اندازه ی بقیه ی عطرهای شنل مورد توجه نیست. البته کاملاً زنانه است و برای سنین بالاتر توصیه می شه. من خودم همین که چهل سالم شد، می دوم و می رم یه شیشه از این عطر می خرم!

1394-06-01

اصلا گرم وسنگین و مشهدی نیست.........خیلی بوی آشنا و شیکی داره...اما برای سن بالای45

1394-06-01

این عطر رو از لندن برای مامانم خریدم ، به نظرم رایحه اش شیرین نیست و تند و چوبیِ گاهی دوست دارم بوش رو و گاهی اصلا :)

1394-06-01

از سانیا به ماندانا به نظرم تروساردی مای نیم، گوچی گیلتی و گرلن شالیمار اینیشل لئو میتونه گزینه های خوبی باشه. البته بازم به سلیقه خودتون بستگی داره.

1394-06-01

من دنبال یک عطر کاملا خاص با ماندگاری و پخش خیلی بالا از بین کارهای چنل هستم، از بین نامبر5 و کوکو مادمازل و بقیه کارهای زنونه چنل شما چه کاری رو پیشنهاد میکنید؟

1394-06-01

برای استفاده روزانه کاری که تو محیط کار هم بشه استفاده کرد و ماندگاری خوبی هم داشته باشه، پیشنهادتون چیه؟ چه برندی مناسبه؟

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم