برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو مو بابیلیس 2191 Babyliss BAB2191SEPE Hair Straightener

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو بابیلیس 2191 Babyliss BAB2191SEPE Hair Straightener کد 7705 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو بابیلیس Babyliss Hair Straightener BAB2191SEPE با مخزنی که بر روی بدنه آن تعبیه شده توانایی تولید بخار سرد را دارا می باشد، به کمک بخار سرد هنگام اتو کشیدن مو ها، اصطکاک آن ها از بین رفته و سرعت اتو کشیدن و صاف شدن مو ها بالا تر می رود.
همچنین اتو مو بابیلیس دکمه ی خاموش/روشن و تنظیم دمای صفحات سرامیکی از 150 تا 230 درجه سانتی گراد دارد که در 5 درجه ی مختلف قابل تنظیم می باشد. اندازه ی صفحات سرامیکی اتو مو Babyliss BAB2191SEPE طول 110 در عرض 28 میلی متر است که از تکنولوژی EP برخوردار می باشد، این تکنولوژی کمترین اصطکاک را برای مو ها ایجاد کرده و حرارت را به شکل یکنواخت پخش می‌کند و طول عمر صفحات با پوشش EP سه برابر پوشش‌ های معمولی است و آسیب کمتری به مو وارد می‌کند.

در ویدیو زیر آنباکسینگ اتو مو بابیلیس BAB2191SEPE را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد اتو مو بابیلیس BAB2191SEPE دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه آنلاین ارشاکو اتو مو بابیلیس Babyliss Hair Straightener BAB2191SEPE را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از  خرید اتو مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات
متوسط
بیشینه‌ دما
230 درجه سانتی گراد
فناوری تولید یون
ندارد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
2.7 متر
سایر ویژگی ها
دارای قابلیت تولید بخار سرد - صفحات پوشش‌داده‌شده با فناوری EP (Electroplating)
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-06-04

سلام من این اتو مو رو تازه خریدم حرف نداره خیلی سریع صاف میکنه و کار باهاش راحته و از همه مهم تر به خاطر تکنولوژی که داره مو رو خیلی براق میکنه انگار سرم مو زدی من از خریدم واقعا راضیم

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم