برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فر کننده جادویی بابیلیس سی 1300 ای Babyliss C1300E Curl Secret Ionic Hair Curler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده جادویی بابیلیس سی 1300 ای Babyliss C1300E Curl Secret Ionic Hair Curler کد 11213 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده جادویی بابیلیس سی 1300 ای Babyliss C1300E Curl Secret Ionic Hair Curler با فرکننده سی 1300 ای موهایتان را خیره کننده فر کنید.  با تضمین 100٪ تمامی مو های شما را فقط با یکبار استفاده به طور کامل فر می کند. فر کننده جادویی بابیلیس دارای سیستم هوشمند که شما را از استفاده از دستتان برای فر کردن بی نیاز می کند.
همچنین سطح پوشش سرامیکی و تولید یون منفی از وز شدن مو ها جلوگیری می کند و ظاهری درخشان و براق به موهایتان می دهد. اگر موهای نازکی دارید می توانید درجه حرارت  فر کننده جادویی بابیلیس سی 1300 ای را روی 190 درجه و اگر موهایتان ضخیم تر است روی حرارت 230 درجه سانتیگراد تنظیم نمایید.
هم چنان دارای دو سری 25 میلیمتری برای فر ریز و 35 میلیمتری برای فر درشت می باشد. جهت فرها را نیز می توانید با راست یا چپ یا متناوب انتخاب نمایید. فر کننده مو بابیلیس C1300E دارای سیستم خاموش کننده خودکار که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد فرکننده جادویی بابیلیس C1300E دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ارشاکو فر کننده جادویی بابیلیس سی 1300 ای Babyliss Curl Secret Ionic C1300E را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از  خرید فر کننده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
حداکثر دما
230 درجه سانتیگراد
نرم کننده‌ یونی
دارد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
سایر مشخصات
برقی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم