برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فر کننده جادویی بابیلیس Babyliss C1200E Curl Secret Ionic Hair Curler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده جادویی بابیلیس Babyliss C1200E Curl Secret Ionic Hair Curler کد 11209 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده جادویی بابیلیس  Babyliss C1200E Curl Secret Ionic Hair Curler انقلابی در دستگاه های فر کننده ی مو محسوب می شود چرا که با عملکرد پیچیدن اتوماتیک رشته های مو دیگر لازم نیست تا زمان بسیاری را صرف پیچاندن موهای خود کنید.
شما در کوتاه ترین زمان فرهایی جادویی خواهید داشت. هم چنین جهت فرها را خودتان می توانید  راست ، چپ و یا متناوب انتخاب کنید .هنگام استفاده از فر کننده جادویی بابیلیس سی 1200 ای اگر موهایتان نازک است سطح دمای 210 درجه و اگر ضخیم تر است درجه حرارت 230 درجه را می توانید تنظیم نمایید و بنا به اندازه ی فری که می خواهید می توانید زمان دستگاه را در 8،10،12 ثانیه تنظیم کنید تا فرهایی به تناسب ریز متوسط و درشت تر داشته باشید.
فر کننده C1200E فناوری تولید یون منفی با خنثی سازی الکتریسیته ساکن موهای شما را نرم و درخشان می کند.

در ویدیو زیر آنباکسینگ فر کننده جادویی بابیلیس Babyliss C1200E را مشاهده می کنید.


فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد فرکننده مو بابیلیس C1200E دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو فر کننده جادویی بابیلیس سی 1200 ای Babyliss C1200E Curl Secret Ionic Hair Curler را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از  خرید فر کننده مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
حداکثر دما
230 درجه سانتیگراد
نرم کننده‌ یونی
دارد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
2.5 متر
سایر مشخصات
پوشش سرامیک - قابلیت انتخاب جهت فر- دو دما برای موهای نازک تا معمولی و معمولی تا ضخیم (210 و 230 درجه سانتی‌گراد) - قابلیت اعلان به وجود آمدن فر با صدای بوق
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم