برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سشوار بابیلیس AS121E برس دار Babyliss AS121E Multistyle Blower Brush

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار بابیلیس AS121E برس دار Babyliss AS121E Multistyle Blower Brush کد 11190 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار بابیلیس AS121E برس دار Babyliss AS121E Multistyle Blower Brush  دارای 4 سری مختلف صاف کننده، برس حرارتی، برس مویی و برس فر کننده می باشد. سری صاف کننده به دلیل دارا بودن دندانه های سرامیکی بین موها حرکت کرده و با ایجاد حرارت موجب صاف شدن موها می شود.
برس حرارتی که سری اصلی سشوار AS121E است استوانه ای فلزی دارای سوراخ های ورود حرارت است که مانند یک برس معمولی عمل می کند.برس مویی که نازک تر از سری اصلی است برای حالت دادن موهای کوتاه تر و یا نوک موها بیشتر استفاده می گردد، بدین صورت که می بایست موها را دور برس پیچیده و پس از 20 ثانیه حرارت دادن به موها فرصت خنک شدن دهید تا حالت خود را حفظ کنند اما برای سریع تر خنک شدن موها می توانید از دکمه خنک کننده که روی دسته قرار دارد استفاده کنید.
در دو طرف سشوار بابیلیس دو دکمه جهت تعویض سری ها تعبیه شده است. سری دیگر نیز مانند سشوار معمولی عمل می کند. سشوار Multistyle با قدرت 1200 وات و با بهره گیری از فناوری تولید یون ، با خنثی کردن الکتریسیته ساکن از وز شدن موها جلوگیری می کند و دارای سه سطح مختلف درجه حرارت و سرعت است که  متناسب با جنس و اندازه مو می توانید جهت خشک کردن، حجم دادن، صاف کردن و یا حالت دادن به موها آن را تنظیم کنید.

در ویدیو زیر آنباکسینگ سشوار بابیلیس AS121E را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد سشوار برس دار بابیلیس AS121E دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی سشوار برس دار ارشاکو سشوار بابیلیس AS121E برس دار Babyliss AS121E Multistyle Blower Brush   را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
1200 وات
نوع موتور
DC
نوع مصرف
خانگی
فناوری تولید یون
دارد
خاصیت درمانی
دارد
باد سرد
دارد
طول سیم
1.8 متر
سایر ویژگی ها
- دارای سه حالت ترکیبی سرعت و حرارت- دارای دکمه‌ی جداگانه‌ی باد سرد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم