مد و مدگرایی

کدام دکوراسیون منزل باب میل آقایان می باشد ؟

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : یکی از نیاز هایی که در زندگی شلوغ و پر دغدغه امروزی بسیار احساس می شود ، آرامش می باشد . می توان با داشتن دکوراسیون منزلی مناسب هم باب میل آقایان و هم باب میل خانم ها باشد ، قسمتی این آرامش را به افراد خانه باز گرداند . اما امروز روی بحث ما بیشتر باآقایان می باشد ، می خواهیم ببینیم آقایان بیشتر از چه مدل دکوراسیون هایی خوششان می آید . شما هم دوست دارید بدانید ؟پس در ادامه این مطلب همراه با ارشاکو بمانید .

 

دکوراسیون مردانه,چیدمان خانه به سبک آقایان

داشتن جایی که خستگی ها در آنجا به پایان برسد و آغازی باشد برای جمع کردن انرژی لازم است

اختصاص اتاقی برای مردان 

اختصاص یک اتاق کوچک در گوشه ای از خانه که آرام و دنج باشد ، برای مردان خالی از لطف نخواهد بود . اتاقی که گاهی از اوقات بتوانند ، مطالعه کرده ، کارهای اداری خود را انجام داده و یا حتی سیگار بکشند !

 

رنگ خانه 

رنگ‌هایی از قبیل قهوه‌ای، سورمه‌ای، شرابی، سبز تیره، طوسی و حتی کمی سیاه به خوبی نمایانگر اتاقی مردانه است. بهتر است بدانید که مردان بیشتر طالب رنگ های خنثی می باشند .

 

چوب 

برای دکور اتاق مردها می‌شود با تخته‌پوش کردن دیوارها، الوارهای بیرون زده از سقف، کف پارکت یا مبلمانی با دسته و پایه‌های چوبی این حس را در محیط به وجود آورد اما لازم است همه اینها ساده و با کمترین تزیینات باشند.

 

بهترین روش چیدمان خانه برای آقایان, اصول و نحوه چیدمان خانه برای آقایان

چوب تیره شخصیتی قدرتمند، استوار و مردانه دارد

اصول طراحی رارعایت کنید 

اکثرا آقایان دوست دارند که وسایل شخصی شان مکان مخصوص به خود را داشته باشد . مثلا کنار کاناپه پریز برقی برای شارژ کردن موبایل‌شان باشد یا میزی برای قرار دادن روزنامه، مجله، فنجان چای و قهوه یا حتی زیرسیگاری و وسایل دم‌دستی دیگر در اتاق‌شان باشد یا حتی کمد بزرگی برای قرار دادن لباس‌ها و کفش و جوراب و … داشته باشند.

 

 

نحوه چیدمان خانه برای آقایان,دکوراسیون خانه به سبک آقایان

آقایان ترجیح می‌دهند وسایل شان جای مخصوص به خودشان را داشته باشند و در دسترس باشند
جایی برای استراحت
حتما برای این اتاق مبل چرمی بزرگ یا نیمکتی راحت که بشود کمی روی آن دراز کشید و چرتی زد، تهیه کنید. همه خوب می دانند آقایان عاشق لم دادن روی مبل و تلویزیون نگاه کردن هستند. مبلمان اتاق مردها هم باید در نهایت سادگی و بدون نقش و نگار باشد؛ حتی به دور از نقوش هندسی.

چیدمان خانه به سبک آقایان,نکاتی برای چیدمان خانه برای آقایان

برای آقایان مبل چرمی بزرگ یا نیمکتی راحت که بشود کمی روی آن دراز کشید و چرتی زد، تهیه کنید

 
وسایل مورد علاقه
می‌توانید قسمتی از اتاق را به کامپیوتر و لوازم الکتریکی یا حتی ال سی دی کوچکی اختصاص دهید؛ چون مردها عاشق لوازم صوتی و تصویری و دیجیتالی هستند. پس به خاطر آنها هم که شده برای وسایل مورد علاقه‌شان از جمله گرامافون، اسکیت، دوربین‌های قدیمی، انواع سازهای دستی هم جایی را در نظر بگیرید.

نکاتی برای چیدمان خانه برای آقایان, بهترین روش چیدمان خانه برای آقایان

مردها عاشق لوازم صوتی و تصویری و دیجیتالی هستند پس قسمتی را به این لوازم اختصاص دهید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا