مد و مدگرایی

چند راهنمایی ساده برای خرید تخت کودک

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : بهتر است به هنگام خرید تخت کودک نیز همانند سایر وسایل زندگی اطلاعاتی را به دست آوریم و فقط زیبایی تخت کودک ، ملاک خرید ما قرار نگیرد . استانداردهای تخت کودک و نوجوان بسیار مهم می باشد . با رعایت این چند نکته کوچک و انتخاب تختی مناسب می توانید خوابی راحت را برای فرزندان خود به ارمغان آورید . در ادامه مطلب همراه ما باشید ….

از نوزادی تا نوجوانی

هم‌ترین معیار برای انتخاب تخت، طول قد و میزان وزن نوزاد شما می باشد . امروزه تخت‌های چند منظوره‌ای وجود دارند که از نوزادی تا نوجوانی قابل استفاده‌اند. این تخت‌های نوزاد-نوجوان ابتدا برای نوزاد و سپس برای سن‌های کودک و نوجوان قابل استفاده است.

 

 

روش های خرید تخت کودک, خرید تخت خواب استاندارد
تخت کودک

 

رنگ تختخواب 

طیف رنگی کرم تا استخوانی بهترین رنگ انتخابی شما برای تخت نوزاد می تواند باشد . چرا که هم فضای روشن و شادی را به اتاق کودک شما می دهد و هم لک ها و کثیفی ها را بهتر نشان می دهد . شما باید تخت نوزاد را هر روز تمیز نمایید .

 

ارتفاع تختخواب 

ابعاد تخت بر اساس وزن، قد و ابعاد بدن کودک شما می تواند متغیر باشد . حتما باید لبه های بلندی در تختخواب یک نوزاد و یا شیرخوار وجود داشته باشد . ارتفاع ۲۰ تا ۳۰ سانتیمتری برای کودکانی که شیرخوار نیستند و ارتفاع ۳۰ تا ۴۰ سانتیمتری نیز برای سن های بلاتر مناسب می باشند .

 

 

راهنمای خرید تخت,خرید تخت کودک
تخت کودک

 

تخت چوبی، بهترین انتخاب

بهتر است تختی از جنس چوب، MDF یا نئوپان برای کودک انتخاب کنید. تخت‌های فرفورژه برای کودکان مناسب نیست و حتی بزرگسالان هم بهتر است تختی را که لبه‌های تیزی دارد انتخاب نکنند. بهتر است تختی برای کودکان‌تان انتخاب کنید که زیر آن فضایی خالی یا کشویی وجود داشته باشد زیر این فضای خالی مرتب باید نظافت شود تا محل تجمع حشراتی مثل مایت نشود.

 

روش های خرید تخت کودک,مهم‌ترین معیار برای انتخاب تخت
تخت کودک

کشوی زیر تخت 

فضای زیر تخت‌هایی که به صورت کشویی است، بسیار به منظم‌تر بودن اتاق کودک یا نوجوان شما کمک می‌کند. کشوی زیر تخت محل مناسبی برای قرار دادن وسایل اضافی است.

 

استانداردهای تختخواب نوزاد,معیارهای خرید تخت خواب
تخت کودک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا