معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

۱۰ عطر برتر زنانه مناسب شب

الان در چه حالی هستید؟ امشب یا فردا شب یا چند شب آینده به یک قرار ملاقات عاشقانه دعوت شده­اید؟ مطمینا شما هم مثلهمه دوست داریدکه در این شی خاص، به یادماندنی و خاطره انگیز به نظر برسید. جدای از لباس مناسب و ارایش مناسب، استفاده از عطر مناسب هم یکی از کلیدی­ترین مواردی است که باید همیشه به آن فکر کنید. اگراز عطر استفاده نکنید و یا برعکس بیش از اندازه عطر بزنید، مطمینا به نتیجه­ای که می­خواهید، نمی­رسید.

عطر مانند یک ابزار تزیینی است و هدف از استفاده از ان تاثیر گذاری بیشتر است. عطرو لباس مناسب مکمل یکدیگر هستند. مهمترین نکته­ای که در خصوص انتخاب عطر وجود دارد این است که چه موقع از چه عطری استفاده کنید. بسیاری از مردم در مورد انتخاب عطر مناسب برای زمانهای مختلف دچار اشتیاه می­شوند منظورم این است که نمی­دانند مثلا چه عطری مناسب صبح و ظهر است و چه عطری مناسب شب. طراحان عطر در اکثر مواقع، در خصوص عطری که طراحی کرده­اند توضیحاتی می­دهند اما این توضیحات بیشتر در مورد ترکیبات و کیفیت عطر است. اگر می­خواهی بدانید که چه عطری مناسب عصر یا شب است می­وانید به تبلیغات در مورد عطرها توجه کنید ولی چیزی که من تجربه کرده­ام این است که عطرهایی که در ترکیبات انها از گل­ها استفاده شده است، برای استفاده در شب بسیار مناسب هستند.

دراین مطلب در مورد۱۰ عطر برتر زنانه که مخصوص عصر یا شب هستند صحبت می­کنیم.

 

میس دیور شری محصول شانل

 

 

میس دیور شری محصول شانل
میس دیور شری محصول شانل

 

اگر به دنبال عطر رمانتیک و احساسی می­گردید، عطر میس دیور شری از برند شانل، بهترین انتخاب شماست. این عطر در خانه عطر کریستین دیور در سال ۲۰۰۵ طراحی شده است. در این عطر زنانه از ترکیب نتهای برگ توت فرنگی، نعناع هندی، بنفشه، ماندارین، مشک و گل یاس استفاده شده است. این عطر مناسب استفاده در بعداظهر و یا شب است. چه بخواهید به یک ملاقات عاشقانه بروید و چه به یک مهمانی شبانه، این عطر بهترین انتخاب است.

 

buy

 

دلیشِز نایت محصول “دی کِی اِن وای”

 

دلیشِز نایت محصول "دی کِی اِن وای"
دلیشِز نایت محصول “دی کِی اِن وای”

این عطر در شیشه­ای به شکل سیب وارد بازار شده است و هدف طراحی از آن استفاده در بعدازظهر و یا شب است. این عطر که طراح آن ” دوناکارن” می­باشد در سال ۲۰۰۷ به علاقه­مندان معرفی شد. در این عطر از نتهای فرزیا بنفش، شاه توت، زنجبیل و گریپ فروت استفاده شده است. این عطر بوی قوی و ماندگاری زیادی دارد.

 

buy

 

هات کانتر محصول ” جیونچی”

 

هات کانتر محصول " جیونچی"
هات کانتر محصول ” جیونچی”

این عطر زنانه در سال ۲۰۰۰ بع عنوان عطر مخصوص بعد از ظهر یا شب به بازار معرفی شد. رایحه این عطر ترکیبی از عنبر، وانیل، گل یاس و مشک است. ماندگاری این عطر بسیار طولانی است و یک انتخاب عالی برای ملاقات­های شبانه با عشقتان است.

 

buy

 

پویزون محصول کریستسن دیور

 

پویزون محصول کریستسن دیور
پویزون محصول کریستسن دیور

پویزون محصول کریستسن دیور

این عطر محصول خانه عطر کریستین دیور است که در سال ۱۹۸۵ طراحی شد. رایحه این عطر تند و تلخ است و برای ملاقاتهای عاشقانه در شب توصیه می­شود. چیزی که این عطر را مشهور کرده است  رایحه شرقی  ان به همراه ترکیبی از عسل، عنبر و ادویه­های شرقی، است. این عطر به خصوص مخصوص شبهای تابستان است. ماندگاری این عطر بسیار طولانی است و فقط کافی است مقدار کمی از ان را اسپری کنید. از نظر من این عطر یکی از بهترین انتخابه برای مهمانی­های شبانه، کلاسیک ورسمی است.

 

buy

 

کوکو پرفیوم محصول شانل

 

کوکو پرفیوم محصول شانل
کوکو پرفیوم محصول شانل

این عطر دارای نتهای گل است که در سال ۱۹۸۴ در خانه عطر شانل طراحی شده است. رایحه این عطر از ترکیب گل­پر فرانسوی، رز بلغاری ، جوانه میخک، یاس هندیa، گل یاسمن و گل ابریشم  می­باشد. نتهای میانی ترکیبی از دارچین و میخک صد پر است که به نتهای عسل، وانیل و عنبر ختم می­شود. این عطر به عنوان یکی از عطرهای کلاسیک مخصوص شب شناخته شده است.

 

 

ویوارا محصول اِمیلیو پوچی:

 

ویوارا محصول اِمیلیو پوچی
ویوارا محصول اِمیلیو پوچی

این عطر در شیشه بسیار زیبایی به بازار عرضه می­شود و از جمله عطرهای بسیار تاثیر گذار است. نتهای این عطر شامل یاس، شکوفه­های پرتقال و باام است. این عطر توسط اِمیلیو پوچی  در سال ۲۰۰۷ به بازار عرضه شد و در دسته عطرهای شیپر گل زنانه قرار گرفت.

 

 سی کِی این تو یو

 

 سی کِی این تو یو
سی کِی این تو یو

این عطر زنانه مخصوص شب است و رایحه­ای فوق­العاده خاص و جذاب دارد. این رایحه زنانه ترکیبی از شکوفه­های لیمو، توت سیاه، وانیل، چوب، شکوفه آلو و پاپایا است. این عطر برای بانوانی که می­خواهند در میهمانی­های شبانه جذاب به نظر برسند، بسیار مناسب است.

 

buy

 

آنوی می محصول گوچی:

 

آنوی می محصول گوچی:
آنوی می محصول گوچی:

 

این عطر توسط خانه عطر گوچی در سال ۲۰۰۴ به بازار ارایه شد. رایحه این عطر بسیار زنانه بوده و مخصوص زنانی است که می­خواهند توجه دیگران را به خود جلب کنند. اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که میهمانی­های شبانه و طولانی می­روید، این عطر یکی از چیزهایی است که باید با خود همراه داشته باشد. نتهای این عطر شامل گل یاس، فلفل صورتی، هسته میوه جات، انار، آناناس، مشک صورتی، سرینگا، چای سفید، صندل، چوب ساج و جسمانی مشک  می­باشد..

 

buy

 

دیپ رِد محصول هوگو بوس

 

دیپ رِد محصول هوگو بوس
دیپ رِد محصول هوگو بوس

این عطر توسط آلِن آستوریاند در خانه عطر هوچو بوس در سال ۲۰۰۱ طراحی شده است. این عطر در دسته عطرها با نت گل قرار می­گیرد. یک عطر مناسب برای بانوان حساسی که می­خواهند پر قدرت و جذاب به نپر برسند. رایحه این عطر ترکیبی از نارنگی، فریزیا، چوب سدر و مشک است

 

buy

 

فیلوسفی اَمِیزینگ گراس

 

فیلوسفی اَمِیزینگ گراس
فیلوسفی اَمِیزینگ گراس

این عطر برای تمام بانوانی که می­خواهند در مرکز توجه میهمانی­های شبانه باشند توصیه می­شود. این عطر رایحه­ای سبک از عطر گلها به همراه ماندارین، گریپ فروت، گل رز، فریزیا، و مشک سفید است که وجود همین مشک سفید در ان باعث خاص بودن عطر شده است. این عطر به شدت زنانه است و القا کننده حس تمیزی و شادابی است.

عطرهای زنانه دیگری نیز وجود دارندکه برای استفاده در شب بسیار مناسب هستند مثل: سِنت لوران اُپیوم محصول یِوِس، نیکتِرنِس محصول کارون، پرنسس محصول وِرا واگ و دارک اَمبِر اند گینجر لیلی محصول جو مالون.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا