معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی ادکلنها و عطرهای برند اِیجنت پرووُکَتور

 

کشور سازنده: انگلستان

فعالت اصلی: لباس زیر زنانه

شرکت مادر: طراح عطر

برند “اِیجنت پرووُکَتور” یکی از بزرگترین تولید کندگان لباس زیر زنانه در کشور انگلستان است که در سال ۱۹۹۴ توسط فردی به نام “ژوزف کُرِ” و”سِرِنا ریز” بنیانگذاری شد. فعالیت اصلی این برند در ابتدا لباس زیر زنانه بود و یکی از اهداف بنیانگذاران این برند از بین بردن نگاه جنسیتی به زن بود. امنا از سال ۲۰۰۰ این برند تصمیم به تولید عطرهایی خاص گرفت.

این برند ۱۵ مدل عطر تولید کرده­است. اولین عطر تولید این برند در سال ۲۰۰۰ وارد بازر شد و آخرین آن نیز در سال ۲۱۵ به بازار عطر معرفی شد.

طراحان عطرهای این برند افرادی مثل”کریستین پرووِنزانو”، “جین مارک چایلان” و “جین کلود دِلوایل” هستند.

 

  • “اِیجنت پرووُکَتور”

۱

 

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر در واقع به عنوان امضاب برند” اِیجنت پرووُکَتور” شناخته می­شود.  این عطر یکی از عطرهایی است که در آن از نتهای حیوانی به همراه زعفران هندی، گشنیز روسی” یاس مصری و ویتیوِر هاییتی به همراه عناصری عجیب و غریب، استفاده شده است. شیشه این عطر به شکل تخم مرغ است و چیزی شبیه به بمب است. رنگ این عطر صورتی است و رایحه­ آن به گونه­ای هوس­انگیز و وحشیانه است.

همانطور که گفته شد نت­های بکار رفته در این عطر شامل زعفران هندی، و ادویه است که در کنار آن­ها نت­های گرم گل مگنولیا، یاس هندی و گل­های نایاب است و دارای رایحه­ چوبی نیز می­باشد. اما نت قوی که در این عطر استفاده شده است عنبر و مشک است. “کریستین پرووینزانو” این عطر را در سال ۲۰۰۰ میلادی طراحی و به بازار معرفی کرده است.

 

“اییجنت پرووُکَتور او امیلیسیون”

 

۲

Buy-Now-button

زنانه

رایحه این عطر سبکتر از رایحه عطر “اِیجنت پرووُکَتور” است. دوستانه بگویم این عطر برای کسانی که می­خواهند مخ شریک زندگیشان را بزنند، بسیار مناسب است. با وجودیکه ترکیبات بکار رفته در رایحه این عطر مانند همان عطر قبلی است اما به سنگینی و تیره­گی عطر قبلی نیست. در واقع تندی رایحه عطر “اِیجنت پرووُکَتور” از آن گرفته شده است. نت ابتدایی این عطر که با رایحه گل شروع می­شود سبک و ملایم­تر از قبلی است و در نته­های میانی و ژایانی این عطر از نتهای میوه­ای و ادویه ، فلفل صورتی، رزماری وحشی، و “لی دو وین” است. نت میانی این عطر که در ان از گل استفاده شده است به رایحه این عطر حالت وسوسه انگیزی بخشیده است و استفاده از نت چایی و اسمانتوس در کنار این نت، رایحه این عطر را بسیار خاص و جذاب کرده­ است. نت اصلی این عطر هم از مشک و چوب تشکیل شده است اما سبک و ملایم. این عطر تولید سال ۲۰۰۶ است.

 

  • مِیترِس

۳

 

Buy-Now-button

  • زنانه

 

“مِیتری” یکی از جدید ترین عطرهای برند” اییجنت پرووُکَتور” است. رایحه این عطر یک سلاح مخفی است که کسی قدرت مقبله با آن را ندارد. مضاف بر اینکه رایحه این عطر بسیار وسوسه­انگیز و جذاب است که از آن برای به زانو د راوردن سرسخت­ترین مردان نیز می­توان استفاده کرد. ترکیبات بکار رفته در این عطر بیشتر از آلدهیدها هستند. رایحه این عطر با نیلوفر سفید شروع شده با یلانگ یلانگ و برگ­های بنفشه ادامه می­یابد و به اسمانتوس، یاس و رز می­رسد. اما نت ژایانی در این عطر چوب و زنبق، عنبر، مشک و نعناع هندی است. شیشه این عطر نیز مانند دو عطر قبلی که معرفی شدند به شکا تخم مرغ است. “آزی گلاسِر” این عطر را درسال ۲۰۰۷ میلادی طراحی کرده است. البته خبر طراحی این عطر توسط برند” اِیجنت پرووُکتور” در سال ۲۰۰۶ منتشر شد و گفته شد که طراح این عطر “کریستین پرووِنزانو” است.

  • “اِیجنت پرووُکَتور مِنَژ اِ ترویس”

۴

 

Buy-Now-button

عطر زنانه

نتهای به کار رفته در این عطر بیشتر پایه گل، مشک و چوب دارند. این عطر توسط کریتسن پرووِنزانو در سال ۲۰۰۶ طراحی و به بازار معرفی شد. نت ابتدایی این عطر شامل یلانگ یلانگ، هل، گشنیز و زعفران؛ نت میانی  مرکب از گل یاسمن، ماگنولیا و نت پایانی سدر، چرم، نعناع هندی، خس خس، گلسنگ، عنبر و مشک است.

  • “دایامون داست ادیشن”

۵

 

Buy-Now-button

زنانه

همه ما می­دانیم که دلیل شهرت برند”اِیجنت پرووُکتور” به خاطر طراحی و تولید عطرهای خاصو همچنین لباس زیرهای زنانه است. این برند ورژن جدیدی از “دایامون داست” را به بازار عرضه کرده است که هدفش القای حس زرق و برق اشرافیت است. با دیدن شیشه عطر در نگاه اول خواهید فهمید که این عطر از ان دسته عطرهایی است که رایحه­ای اشرافی و خاص دارد. گردنه شیشه با دو الماس آویزان تزیین شده است. جعبه این عطر بنفش بوده که می­دانید رنگ بنفش رنگ اژرافی است. اما شیشه قبل از اینکه داخل جعبه قرار گیرد در یک پوشش چرمی است. این عطر به عنوان امضای اشرافی برند”اِیجنت پرووُکتور” شناخته می­شود. با استشمام رایحه این عطر درخشش الماس­ها را حس خواهید کرد. این عطر در سال ۲۰۰۸ بتوسط کریستین پرووِنزانو طراحی و به بازار معرفی شد.

  • “او پرووِکتور اِیجنت”

۶

 

Buy-Now-button

زنانه

هدف از طراحی این عطر، ارایه عطری برای تمام ساعات شبانه روز است. این عطر بر اساس نت­های ژایه در سه عطر “اِیجنت پرووُکتور” سال ۲۰۰۰ ” مِیتریس” سال ۲۰۰۶ و “لَژانت” ۲۰۱۱ طراحی شده است. عطر” او پرووُکتور” عطری است که نسبت به سه عطر نام­ برده شده ملایم­تر، شاداب­تر و خاص ­تر است.

درنتهای این عطر از مرکبات و میوه­های قرمز استفاده شده است به گونه­ای که در نت ابتدایی از شکوفه­های پرتقال، زنبق وحشی استفاده شده است و همچنین در نتهای میانی و ژایانی نیز وانیل و دانه­­های تونکا استفاه شده است. این عطر از آپریل سال ۲۰۱۲ در اندازه ۵۰ میل در بازار موجود است.

  • فَتال”

۷

 

Buy-Now-button

زنانه

نکته جالب و غافلگیر کننده در مورد این عطر؛ شیشه آن است که شفاف و با تراش­هایی شبیه به الماس طراحی شده است که به ان حالتی درخشان بخشیده است. درپوش به شکل تاج این شیشه، یاداور جواهرات گران­بها است. ترکیبات بکار رفته در این عطر شامل فلفل بنفش، زیره سیاهف انبه و نت­های شیرین است. این عطر در اندازه­های ۵۰ و ۱۰۰ میل وجود است. برای تبلیغ این عطر از “مونیکا کروز”ف هنرپیشه و مدل مشهور اسپانیایی دعوت شده است . طراح این عطر “جین مارک چایلان” است.

  • “فَتال اینتنس”

۸

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر در ماه جون سال ۲۰۱۵ به بازار معرفی شد. این عطر بعد زا معرفی عطر­های “فَتال بیلَک” و “فَتال صورتی” که در سال ۲۰۱۴ به بازار معرفی شده بودند، به بازار عرضه شد. رایحه این عطر بر پایه نت­های ادویه­ای و گل­های مثل نیلوفرطراحی شده است.رایحه اصلی و. ژایه این عطر شامل چرم سیاهف وانیل و عنبر است. این عطر در اندازه ۳۰ و ۵۰ میل در بازار موجود است.

  • “فَتال پینک”

۹

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شد که بر اساس طراحی “فَتال” طراحی شده است. این دو عطر همزمان وارد بازار شدند. طرفداران این عطر بیشتر بازارهای آسیایی بوده­اند. در تعریف شخصیت هر دو عطر از کلماتی مثل، اشرافیف اغواکننده و پر زرق و برق استفاده شده است. طراح این عطر “جین کلود دِلوایل” است. ترکیب بکار رفته در این عطر شمامل شکوفه­های هلو، و خامه است. اساس رایحه این عطر نت­های بامبو، مشک، زعفران سیاه به همراه گلهای نایاب، کاملیا و نیلوفر صورتی است. در تبلیغات این عطر نیز از عکسهای “مونیکا کروز” استفاده شده است. جعبه این عطر صورتی است و در اندازه­های ۳۰ و ۵۰ میل در بازار موجود است.

  • “لَ ژانت”

۱۰

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر نیز مانند عطرهای قبلی اشرافی، اغواگرانه و وسوسه انگیز است اما تفاوت این عطر با بقیه این است که رایحه­ آن تیره­تر، قوی­تر و مرموز­تر است. این عطر زنانه دارای شخصیتی قوی است و شاید بتوان گفت طرف مقابل را هیژنوتیزم خواهد کرد. در این عطر از نت­های گل­های شرقی، عنبر گرم و مشک استفاده شده است. در نت ابتدایی آن از فلفل صورتی، روغن داوانا، اقاقیا، یلانگ یلانگ و گلپر استفاده شده است. نت میانی که بسیار خاص و جذاب است نیز از نت­های گل “بوربون”، گل رز، گل یاسمن، و اُسمانتوس تشکیل شده است. اما در نت پایانی که بسیار تیره و رمزآلود است از  نعناع هندی، چوب صندل، کهربا کریستال، دانه تونکا، گل لادن و مشک سیاه و سفید استفاده شده است. شیشه ای عطر به شکل هرم طراحی شده است. رنگ شیشه مانند بیشتر عطرهای این برند به رنگ صورتی است که هرچه به سمت قاعده هرم ژیش می­روی رنگ آن تیره­تر می­شود. این عطر از ژانویه سال ۲۰۱۱ در اندازه­های ۵۰ و ۱۰۰ میل در بازار موجود است. طراح این عطر “کریستین پرووِنزانو” است.

  • ” لَ ژانت او”

۱۱

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر هم یکی دیگر از عطرهای برند”اِیجنت پِرووُکتور”  است که برای تمام ساعات شبانه روز طراحی شده است. این عطر بر اساس رایحه سه عطر “اییجنت پرووُکتور” ۲۰۰۰” مِیترس” ۲۰۰۶ و “لَ ژانت” ۲۰۱۱ طراحی شده است. این عطر نسبت به سه عطر نا­م­برده شده کمی سنگین­تر و تند تر است. رایحه این عطر با مرکبات، ترنج، ماندارین و برگهای سبز آغاز شده و با نتهایی مثل میوه­ها ، هلو، سیب و خربزه ادامه می­یابد تا می­رسد به نت­های گلف یلانگ یلانگ، یاس، رز، گل مریم، مگنولیا و فرزیا. ریحه اثلی این عطر بیشتر از نتهای شرقی، چوب عنبر، مشک، چوب صندل و نعناع هندی تشکیل شده است. این عطر در آژریل ۲۰۱۲ در اندازه ۵۰ میل وارد بازار شد.

  • “مِیترِس او پرووُکتور”

۱۲

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر یکی از عطرهای زنانه است که برای خلع صلاح کردن شریک زندگی یک زن طراحی شده است. مانند عطر قبلی  برای تمام ساعات روز مناسب است و بر ژایه همان سه عطر همیشگی یعنی “اییجنت پرووُکتور” ۲۰۰۰” مِیترس” ۲۰۰۶ و “لَ ژانت” ۲۰۱۱ طراحی شده است. اما تفاوتش این است که رایحه­ای سنگین و قوی نسبت به سه عطر نامبرده شده دارد. نت ابتدایی این عطر رز، یاسمن و زنبق است. نت میانی نیز شامل اقاقیا، سیب سبز و گل است. اما نت پایانی از ترکیب عنبر، چوب صندل، و دانه­های تونکا به وجود آمده است. این عطر اتوسط “کریستین پرووِنزانو” طراحی شده و از اپریل سال ۲۰۱۲ در اندازه ۵۰ میل به بازار عرضه شده است.

  • “پَتال نویر”

۱۳

 

Buy-Now-button

زنانه

رایحه­ گل­های بکار رفته در این عطر به آن حس و حال عطرهای شرقی را بخشیده است. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار معرفی شد. نت ابتدایی آن شامل نیلوفر، مگنولیا، بنفشه، سنبل، پرتقال ماندارین و ترنج؛ نت میانی گل رز، یلانگ یلانگ، شکوفه پرتقال، گل افتاب گردان، اسمانتوس، ریشه زنبق، یاس از دره و نت پایانی شامل چرم، عنبر  برگ توتون، نعناع هندی، گلسنگ، خس خس، چوب صندل، سدر، گل لادن، مشک و بنزوئین است.

  • استریپ

۱۴

 

Buy-Now-button

زنانه

یکی از جددیترین عطرهایی که توسط “اِیجنت پرووِکتور” طراحی شده است عطر “استریپ” است. شیشه این عطر مانند همیشه به شکل تخم­مرغ یا همان بمب طراحی شده است اما رنگ قرمزش بسیار متفاوت و خاص است.  نت اصلی در رایحه این عطر  شامل ترکیبات شیرین یلانگ یلانگ، زنبق و چوب به اضافه نارسیس است که از از شمعمدانی نیز در کنار آن استفاده شده است. ترکیب نت­های گل به کار رفته در این عطر باعث گرم بودن و زنانه­تر شدن رایحه این عطر است. معمولا استفاده از چوب، ویتیوِر و مشک به هر عطری شخصیتی اغواگرانه می­بخشد که این عطر هم شامل همین قانون است. این عطر توسط برند تولید کننده ان دقیقا بعد از دو عطر با رایحه سبک و ملایم ، با بویی تند و قوی در سال ۲۰۰۷ به بازار معرفی شد. طراح این عطر هم  مانند بیشتر عطرهای این برند، کسی نیست جز “کریستین پرووِنزانو”.

 

  • “استریپ ۲۰۰۸”

۱۵

Buy-Now-button

زنانه

“استریپ ۲۰۰۸ ” عطری است با رایحه­ گل، چوب و مشک. این عطر در سال ۲۰۰۸ توسط طراح معروفش یعنی “کریستین پرووِنزانو” به بازار معرفی شد. نت­ ابتدایی آن ترنج، نت میانی ترکیبی از شمعدانی، یلانگ یلانگ و زنبق است. نت اصلی و یا پایانی ان نیز شامل نعناع هندی، وتیوِر، گلسنگ، عنبر و مشک است.

 

توجه : دوستان ارشاکویی عزیز ، می تواند با کلیک بر روی دکمه خرید کنید اقدام به خرید عطر اورجینال از فروشگاه اینترنتی ارشاکو  نمایید و یا با کلیک برر روی دکمه هم اکنون سفارش دهید ، عطر مورد نظر خود را سفارش دهید تا در صورت وجود در بازار تهیه و در اختیار شما قرار داده شود . 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا