معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

دو عطر و ادکلن مردانه بنتلی

عطر و ادکلن مردانه بنتلی

به گزارش فروشگاه اینترنتی ارشاکو دو عطر جدید بنتلی به تازگی رونمایی شدند که در این مطلب به معرفی آنها میپردازیم.

امسال شرکت بنتلی دو ادکلن مردانه روانه بازار کرد تا به مجموعه‌اش که سال گذشته افتتاح شد ابن دو عطر را نیز اضافه کند. عطر آزر که ماه مارچ به بازار آمد و ابسولوت که به تعداد محدود در ماه ژون عرضه شد.

عطر و ادکلن مردانه بنتلی آزور که نامش را از ماشین‌های بنتلی گرفته را ماتیلد بیژای خلق کرده است. این عطر ساز پیش از این برای شرکت اتت و لالیک نیز کار کرده بود.

این عطر از اسانس‌های مرکبات، آناناس، برگ گل بنفشه، فلفل فرنگی شیرین، اسطوخودوس، گل مریم، چای، چوب ترمه، لوبیل تونکا و ارکانوکس تشکبل شده است.

 

عطر و ادکلن بنتلی

مدیر شرکت می‌گوید: «بنتلی آزور مردانه تاثیری فوری دارد و شادابی طولانی  مدتی به شما می‌دهد.این عطر بوی پر انرژی و مهیج کوکتل مرکبات تازه، آناناس آبدار خوشمزه و رایحه بی‌نظیر برگ گل بنفشه دارد. با زدن این عطر مانند آب با طراوت می‌شوید. رنگ آبی مدیترانه‌ای شیشه عطر حس آزادی و تازگی می‌دهد. فرم شیشه مانند عطرهای قبلی بنتلی است؛ طرح زیبایی از لیموزین بنتلی و نیمرخ گرد.

بنتلی ابسلوت مردانه را رابرتز میشل آلمیراک خلق کرده که خالق جوپ و کلویه نیز هست. او می‌گوید: «من می‌خواستم علاوه بر اینکه نام معتبر و پرقدرت این شرکت را در این عطر حفظ می‌کنم، همیشگی بودنش را نیز بیان کنم. پس سعی کردم روی رایحه‌های چوبی که  نشان‌دهنده قدرت و منحصر بفردی است، متمرکز شوم. به همین دلیل اسانس چوب آگرا را برای این ترکیب انتخاب کردم.

عطر آزر و ابسولوت

این عطر بنتلی ترکیبی از بوی چوب تند، عود، رگه‌هایی از زنجبیل، کندر، پاپیروس، فلفل صورتی، چوب صندل، سدر اطلس، عنبر و خزه است.

این عطر به صورت محدود توزیع شده است.

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با فروشگاه ershaco مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا