مد و مدگرایی

دانستنی هایی درباره انتخاب پرده آشپزخانه

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : انتخاب پرده های خانه ، اغلب از نکات مهم دکوراسیون منزل محسوب می گردد ، اما در این بین انتخاب پرده آشپزخانه چندان مورد توجه قرار نمی گیرد و نسبت به انتخاب آن بی توجهی صورت می گیرد .

بعضی از اوقات تنها با نصب یک پرده می توانید ، دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید .

انتخاب رنگ پرده آشپزخانه 

در انتخاب پرده برای آشپزخانه ، بهتر است سراغ رنگ های گرم مانند قرمز، زرد و نارنجی ملایم بروید . این رنگ ها رنگ های اشتها آوری می باشند و با توجه به این که آشپزخانه محل پخت و پز می باشد ، این رنگ ها می توانند مناسب باشند . استفاده از رنگ هایی که با غذا هماهنگ هستند به آشپزخانه فضایی دلنشین می دهد و باعث می شود غذا ها سالم و طبیعی به نظر برسند. از استفاده از رنگ های کمرنگ برای آشپزخانه بپرهیزید زیرا باعث ایجاد احساس ناخوشی می شوند.

 

پرده آشپزخانه
پرده آشپزخانه

 

انتخاب جنس پرده آشپزخانه 

جنس پرده ، دومین عامل در انتخاب آن می باشد . برای این که پرده ها با شست و شوی چند باره کیفیت خود را از دست ندهند ،بایستی از جنس خوبی برخوردار باشند . همچنین نور در آشپزخانه بسیار مهم است ، چه در شب و چه در روز ، پس می توانید ، از پرده های نیمه یا تور های حاشیه ای مخصوص آشپزخانه به اندازه های سی تا نود سانتی متر استفاده کنید به شرطی که از بیرون دید نداشته باشد.

 

انتخاب پرده با توجه به دیوار 

اگر پوشش دیوار ها طرح دارد، انتخاب پرده ساده مناسب تر خواهد بود و بالعکس اگر دیوار ها ساده و بدون طرح است، پرده طرح دار انتخاب مناسب تری است.

 

پرده های بالا رونده 

پرده های بالا رونده از جمله پرده هایی هستند که می توانند برای محیط آشپزخانه مناسب باشند ، این پرده ها فضای کمی اشغال می کنند و راحت تر جمع می شوند، همچنین قیمت آن ها نسبت به پرده های معمولی پایین تر است؛ بنابراین شما می توانید در آشپزخانه خود از پرده های بالا رونده استفاده کنید زیرا فضای کمی را اشغال می کند و به هنگام آشپزی خطر شعله ورشدن را به حد کمی می رساند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا