معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

جدید ترین عطرهای این فصل

 

Gucci revisits .  ۱

 

۱
Gucci revisits

یکی از روش های تشخیص اصلی یا تقلبی بودن این ادکلن اینست که  عطر بامبوی آن به شکل مدرنی مجددا تفسیر شده است . این ادکلن الهام گرفته از نماد قدرت و شکوه و عظمت است و به بهترین نحو میتواند زنان سخت پسند امروزی را به خود جذب کند . ادکلن زنانه و مدرن گوچی وقار و اعتماد به نفس یک بامبو در جنگل های آمازون را با شما به اشتراک میگذارد. عطری سبک و شدید که قدرت یک زن را به نمایش میگذارد .

 نت ها : مخلوطی از رایحه ی ترنج ایتالیایی , لیلیوم کازابلانکا , گل یلانگ یلانگ , چوب صندل کومور

سبک : قوی , ظریف , زنانه

 

Marc Jacobs Mod Noir. 2

 

۲
Marc Jacobs Mod Noir

این ادکلن بازگشتی مدرن به  عطرکلاسیک و  مست کننده یاسمن است  که مارک جیکوب با افزایش تاثیر این رایحه , آن را به حوزه ی مدرن آورده است . وقتی روح خفته و عطر این گل در فضا آزاد میشود , حال و هوای سرزمین های سرسبز و گل های یاسمن شناور بر روی آب را به شما القا میکند . و رایحه های شهوانی از خود بر پوست شما به جا میگذارد .

 طراحی بطری زیبا ی این محصول از مجموعه راه راه برند مارک جیکوبز الهام گرفته شده است . در این محصول سبک های کلاسیک و مدرن به طرز هوشمندانه ای کنار هم قرار گرفته اند . خط های  سیاه وسفید وبراق با شکل داره وار و مات این محصول با هم در تضاد هستند  در تضاد هستند .

نت ها : مخلوطی از رایحه  چمن , گل یاسمن , مشک کرمی

سبک : جسورانه , مدرن , منحصر به فرد وشیک

 

 

Elizabeth and James Nirvana Black.  ۳

 

۳
Marc Jacobs Mod Noir

 

این ادکلن ترکیب اعتیاد آوری از نور فرابنفش , چوب صندل های شهوانی , و وانیل را به خود جذب میکند و دارای یک حالت توازن وتعادل بین احساس مردانه و زنانه است .

مارک Elizabeth and James در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد . این مارک نماد و مظهر دوگانگی است و بین لطافت و ظرافت زنانه وخیاطی مردانه تعادل برقرار کرده است. برند های مد معاصر , هرروزه لباس های دخترانه جدید همراه با لوازم جانبی شیک ارائه میدهند .

اشلی و مری کیت هم میخواستند تا رایحه ی جدیدی را برای این برند تولید کنند که تجسم همان حس دوگانگی ذاتی باشد . نتیجه , یک محصول نبود , بلکه دو محصول متفاوت و مجزا بود که به صورت غیر قابل انکاری به هم متصل بودند .

مواد مغذی تشکیل دهنده ی آن انواع روغن های بدن است که شامل روغن آگار , روغن سویا , و روغن مورینگا میشود و برای احیای پوست مفید است و به شما احساس نرمی و لطافت پوست  را میدهد و باعث میشود شما زیبا به نظر برسید . این عطر بوی کلاسیک دارد .

نت ها : بنفش , چوب صندل , وانیل

سبک : شهوانی , مرموز , گرم

 

 

Black Opium. 4

 

۴
Black Opium

 

افیون سیاه , عطر جدید و بسیار اعتیاد آور زنانه , از ایو سن لوران است . سیاه تنها یک رنگ نیست بلکه  یک حالت فریبنده و یک مست کننده ی اغوا کننده است . نت های ابتدایی از قهوه ی قوی آدرنالین و طعم شیرین و نفسانی وانیل به نرمی گل های سفید است و تفسیری مدرنی از جوانی و جنب و جوش اعتیاد است .

نت ها : قهوه اکورد , شکوفه پرتقال , اسانس چوب سدر , اسانس نعنا هندی

سبک : اعتیاد آور , گل , فعال

 

Prada CANDY. 5

 

۵
Black Opium

پرادا کندی  یک عطر خالص و پیچیده و اغواکننده است . در یک انفجار از رنگ صورتی و طلایی , پرادا کندی ما را به یک پیاده روی می برد تا به ما حقیقت جدیدی از حس زنانگی و جایی که همه چی یه حالت افراطی است , نشان دهد . این عطر ترکیبی از مشک سفید و بنزوئن نجیب است که همراه هم در یک ترکیبی مدرن ظاهر میشوند . و به ما  عطری منحصر به فرد و شیک میدهند .

کندی بیش از حد لوکس در دو بطری مخروطی بیش از حد شایان ستایش ارائه شده است . بسته خارجی از الگو های مد لب پرادا الهام گرفته شده است که توسط گرافیست Varahm Muratyan طراحی شده است .

نت ها : کاراملی , مشک , وانیل , بنزوئن

سبک : بیخیال , پیشرفته , شهوانی

 

Acqua di Gioia. 6

 

۶

گرما و آرامش Acqua di Gioia از سرسبزی جدید Acqua di Gioia یاس گرفته شده است . این سبک گل و میوه تفسیر جدیدی از انواع نت های کلیدی  یاس با سیب سبز , گل پرتقال , و نت پایه شیرین برای  تفسیر سبز تر و ترد تر است .

طراحی بطری از طبیعت و سایه های بی پایان سبز نشات گرفته است .

نت ها : اسانس گالبانیوم , اسانس لیمو , سیب سبز , برگ های بنفش , یاس مطلق , آب گل یاسمن , گل پرتقال مطلق , اسانس چوب سدر , مشک , شکر قهوه ای

سبک : سبز , میوه ای , گلدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا