مد و مدگرایی

۴ مدل برتر لباس عروس برای سال ۲۰۱۶

ارشاکو : به طور کلی مد لباس عروس در طول سال ها و ماه ها تغییرات چندانی نمی کند. اغلب لباس ها کاملا سفید هسنتد و در بیشتر قسمت ها تور به کار رفته است. اما اگر از نزدیک و با دقت بیشتری نگاه کنید می توانید جزییات و تفاوت های بیشتری را ببینید. سر شانه های پف دار و بزرگ  دهه ی ۸۰ کاملا عوض شده  و دکلته های بندی جایگزین شده است. دنباله های بلند، کوتاه تر شده اند و نقاب تقریبا دیگر فراموش شده است. اگر می خواهید در زمینه ی مد لباس عروس به روز باشید با ما این چهار طرح لباس عروس را که در هفته ی مد لباس عروس ۲۰۱۶ در نیویورک خوش درخشیدند از نظر بگذرانید.

  1. برش های بالای زانو

 

۱۵
4 مدل برتر لباس عروس برای سال ۲۰۱۶

 

چه کسی گفته که بالاتر از مچ پای عروس را در عروسی نباید کسی ببیند؟ بر روی صحنه ی شوی مد آلون لیون، ریم آکرا و اینس دی سانتو لباس های عروس نیمه سنتی با برش بالای زانو را به نمایش دراوردند. طراحی های جدید این برند به لباس ها حالتی مدرن و جذاب می دهد و وقار یک پیراهن عروسی را هم حفظ می کند.

 

  1. ضمایم خز و پر

 

۱۶
4 مدل برتر لباس عروس برای سال ۲۰۱۶

 

 

اگر قرار است عروسی شما در پاییز یا زمستان برگزار شود و دنبال یک راه شیک و باکلاس برای گرم نگه داشتن خود در طول عروسی هستید می توانید در طراحی های این برند به دنبال آن بگردید. یک پوشش آستین مانند در برند آلون لیون، یک دامن کوتاه در برند نعیم خان و یک دامن بلند در مونیک لویلیر همگی لباس عروس هایی هستند که در آنها خز و پر استفاده شده است.

  1. دراپه های سه بعدی

 

۱۷
4 مدل برتر لباس عروس برای سال ۲۰۱۶

مهره دوزی و پولک دوزی ها چند وقتی است که در دنیای مد جای خود را باز کرده اند. در شوی لباس عروس پرونوویاس بعضی از این جزییات در اطراف گردن نظر ما را به خود جلب می کند.

در شوی مونیک لولیر جزییات ظریف گل رز در زیر کمر چشم نوازتر است و در اینس دی سانتو گلهایی به رنگ صورتی به کار رفته اند.

  1. شنل های بلند

 

۱۸
4 مدل برتر لباس عروس برای سال ۲۰۱۶

از زمانی که سولانژ آن لباس عروس زیبای شنل دار را برای عروسیش به تن کرد، این مدل با وقار و اصیل جای خودش رو در دل استایلیست ها باز کرد و خیلی سریع محبوب شد. خیلی از این شنل ها ی بلند به پشت  لباس عروس وصل شده اند و مثل آبشاری زیبا، آزاد و سبک، از پشت لباس عروس بر روی زمین کشیده می شوند. این سبک در  برندهای اینس دی سانتو، کلیر پتی بون و جنی پکهم  به کار گرفته شده و ما را یاد سریال بازی تاج و تخت و زنان اغوا کننده ی آن می اندازد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا