مد و مدگرایی

۵ راه برای جلوگیری از نابودی کفشهایتان

ارشاکو : هیچ چیز هیجان انگیزتر از یک جفت کفش خارق العاده  نیست. اما چیزی که اصلا شگفت اور نیست این است که می­ترسید آنها خراب شوند. در زیر لیست کارهایی که نباید انجام دهید تا کفشهایتان سالم بمانند آمده است.

  • شستن کتونی­ها:

وقتی پای کتونی به میان می­آید، یکی از اشتباهاتی که در مورد آنها انجام می­دهید این است که آنها را بشویید آن هم در ماشین لباسشویی. در واقع این کار باعث باز شدن چسب کف کتونی­ها می­شود.

  • کفش های جیر در باران:

در مورد کفش­های جیر، البته که انها را برای فصل پاییز خریده­اید اما هیچ وقت انها را در باران و یا درشرایط اب و هوایی بی ثبات نپوشید. این کفش­ها در صورتی­که آسیب ببینند، هرگز به حالت اولیه­شان بر نمی­گردند.

  • مراقبت نکردن از آنها:

قبل از پوشیدن هر نوع کفشی، به یاد داشته باشید که حتما باید مراقبتهای لازم از آنها را انجام دهید. این کار باعث طول عمر کفش­های شما می­شود و همیشه کفش­هایتان نو به نظر می­رسند.

 

m2qpsdrjllarqutbtajn
5 راه برای جلوگیری از نابودی کفشهایتان
  • و اما در مورد کفش­هایتان مورد علاقه­تان حتما از یک پینه دور بخواهید تا کف آنها را یک جفت لاستیک اضافه کند تا علاوه بر جلوگیری از لیز خوردن، باعث افزایش طول عمر آنها هم می­شود.
  • همیشه فقط یک جفت کفشتان را استفاده نکنید

درست است که آنها کفش­های مورد علاقه شما هستند اما سعی کنید که همیشه از آنها استفاده نکنید و در طول هفته چند جفت کفش دیگر هم بپوشید. یکی از اشتباهاتی که شما مرتکب می­شوید این است که ممکن است همیشه فقط یک جفت کفش خود را بپوشید. چون اگر آسیب ببینند، تعمیر انها دیگر امکان پذیر نیست.

  • حبس کردن کفشها در کمد:

و در آخر اینکه کفش­ها دقیقا مثل پوست انسان هستند و نیلاز به هوای آزاد دارند. پس کفشهایتان را خارج از کیسه ­ای نایلونی نگهدارید و آنها را در فضای باز قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا