معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

چند نکته مفید برای یافتن عطر مناسب

ارشاکو  : 

دنیای عطر بسیار بزرگ و گسترده است. اینکه چطوری در این دنیای بزرگ زندگی کنید بستگی به خودتان دارد. شما اینجا نیومدید تا فقط یک  عطر بخرید و اون را در قفسه خود قرار دهدید. ممکن است که درباره عطرها کنجکاو باشید و بخواهید بیشتر در باره انها یاد بگیرید. دوست دارید یکی از عطرها را برای امسال خود انتخاب کنبد!

اینجا هزاران نکته در خصوص یافتن عطر مناسب وجود دارد . من بهترین و جامع ترین نکات  از نظر خودم در این خصوص را اینجا جمع کرده ام و از شما می­خواهم اگر شما ایده­های دیگری دارید حتما به اشتراک بگذارید:

 و اما این نکات عبارتند از :

آن چیزی که دوست دارید را پیدا کنید: دلیل اینکه بسیاری از ما اینجا هستیم همین است. ما عاشق این هستیم که بدونیم عطرها چطور روی ما تاثیر می­گذارند و می­خواهیم که تا جای ممکن این عطرها را امتحان کنیم. از چه نتی خوشتون میاد و یا از چه نتی بدتون میاد؟  عطرهای چه برندی برای شما جذابیت دارد؟

  • نمونه: اولین و مهمترین چیز این است که نمونه­های موجود را بو کنید. بهترین راه برای اینکار اینه که به بوتیک­های مربوط به عطر سر بزینید و نمونه ها را تستس کنید. خیلی از این بوتیکها وجود دارند. از فروشگاه­های زنجیره­ای عطر گرفته تا فروشگاه­های بزرگ و کوچک. حتی می­توانید به صورت آن لاین جدید ترین محصولات را مشاهده کنید و در باره آنها اطلاعاتی بدست بیارید. و بعد آن عطرهایی را که فکر کردید مناسب سلیقتان هستند را در بوتیک­ها و … تست کنید. یکسری کاغذهایی وجود دارد که می­توان نت عطر را روی انها تستس کرد. می توانید مقداری از عطر را روی ان بزنید و نتهای ان عطر را با خودکار روی ان بنویسید تا فراموش نکنید. یا اینکه می­تواندی از فروشنده تسترهای رایگان دریافت کنید. در بسیاری از جاها این تسترهای رایگان را در اختیارتان قرار می­دهند. فقط تست کنید و به یاد داشته باشید که چه نت و بویی شما را جذب می­کند!
  • هدف خود را تعیین کنید! اینکه چطوری از آن عطر می­خواهید استفاده کنید. فقط در خانه برای لذت خودتون؟ در محیط کار؟ در مهمانی شام؟ خارج از شهر؟ روز، شب، تابستان، یا زمشتان؟ برخی از عطرها مناسب موقعیت­های خاص هستند. بهتر به یاد داشته باشد.

 

عطر
چند نکته مفید برای یافتن عطر مناسب

 

  • در مورد انواع عطرها مطالب زیادی بخوانید. ببینید که مردم بیشتر در مورد چه عطرهایی با هم حرف می­زنند. چه عطرهایی اخیرا بیشترین محبوبیت را کسب کرده؟ اخیرا کدوم یک از عطرها خیلی معروف و مشهور بوده­اند اما به مرور زمان کمتر مردم در موردآنها صحبت می­کنند. بیشتر اوقات عطری که افراد بیشتری را جذب کردهف شانس جذب کردن شما را هم دارد.
  • نت مورد علاقه خودتان را پیدا کنید. برخی افراد نته­های خاصی را دوست دارند و یا بر عکس برخی از نته­ها را نمی­پسندند. این یک نظر شخصی است، سلیقه هرکس منحصر به فرد است. این نت­ها را بشناسید و بعد هم عطرهایی که این­نتها در پایه آنها بکار رفته را بشناسید. بسیاری از سایتها هستند که به شما اجازه می­دهند تا نت مورد علاقه­تان را پیدا کنید و عطر مورد علاقه­تان را بر اساس این نت پیدا کنید.
  • مقدار پولی که می­خواهید ب ای خرید عطر خرج کنید را حتما مشخص کنید. مراقب باشید. این سرگرمی می­تواند باعث شود تمام پولتان را خرج کنید. البته به یاد داشته باشید که گاهی می ­توانید آن عطری که دوست ندارید را به کسی که دوست دارید هدیه دهید J می­توانید چیزهایی که دوست ندارید و استفاده نکرده­اید را بفروشید و با  پول انها عطر مورد علاقه­تان را بخرید.
  • مراسم رونمایی از عطرها را دنبال کنید. معمولا به طور دوره­ای مراسم­هایی در خصوص اتفاقات جدید در دنیای عطر در دنیا برگزار می­شوند. اطلاع از این مراسم می­تواند اطلاعات جدیدی از دنیای عطر به شما بدهد. می­توانید هر از گاهی به سایتهایی که در مرود این مراسم تبلیغ می­کنند و یا اخبار انرا می­نویسند سر بزنید.
  • دوست جدید پیدا کنید! گاهی با دوست­های جدیدتان می­توانید علاقه مندی­هایتان در خصوص عطر و تازه­های عطر را به اشتراک بگذارید و از انها اطلاعات جدید دریافت کنید. می­توانید افرادی را پیدا کنید که به این سرگرمی علاقه دارند و شما میتوانید حتی با انها تجارت کنید. شاید اون چیزی که شما دوست ندارید و برایتان بی­ارزش است برای فرد دیگری با ارزش و شبیه یک گنج باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا