مد و مدگرایی

آب نماهایی که منتظر حیاط و یا بالکن شما هستند.

امروزه مشغله ما ادم ها انقدر زیاد شده است که کمتر وقت برای تفریح و سرگرمی داریم. کمتر به سفر می رویم و کمتر از زیبایی های طبیعت بهره می بریم. اما با همه این مشغله ها و با همه این مشکلات شهر نشینی و آپارتمان نشینی، بشر بازهم به فکر طبیعت و الهام از طبیعت بوده و هست. آدم ها همیشه سعی می کنند بتوانند راهی پیدا کنند تا با راحت ترین و ارزان ترین روش ها طبیعت را داشته باشند..

فواره یکی ازعناصرمعماری است که آب را به هوا پرتاب می‌کند. این کار یا به منظور سهولت دراستفاده ازآب (آشامیدن و یا شست‌وشو) یا برای مقاصد زیبایی انجام می‌شود. امرزه بیشتر فواره یا آب‌نماهای خانگی، نمایی فانتزی داشته و بیشتر برای تکمیل دکوراسیون خانه مورد استفاده قرارمی‌گیرند.اما آیا تاکنون به یک آب‌نمای مخصوص حیاط و باغچه که در مصرف انرژی آب نیزصرفه‌جویی می‌کند، فکرکرده‌اید؟ «مدآنلاین» امروزچند نمونه ازاین آب‌نماهای مقرون به صرفه را برای شما آماده کرده است

هیچ چیز بهترازاین نیست که یک عصر دلپذیر را درکنارآب‌نماهای حیاط خود بگذرانید. البته برای داشتن این فواره‌ای زیبا حتماً لازم نیست حیاط بزرگ داشت؛ تراس و بالکن کوچک هم کفایت می‌کند. لازم به ذکراست نمونه‌هایی که مشاهده می‌کنید، درانواع طرح‌ها و رنگ‌های متنوع دربازارموجود هستند. شما می‌توانید این فواره‌ها را به صورت آنلاین تنها با قیمت یکصد و چهل دلار یا حتی از فروشگاه‌هایی در ایران تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا