دنیای دیجیتال

iphone 6 c زمستان امسال معرفی خواهد شد

اپل بعد از زیر پا گذاشتن سنت دیرینه خود ، یعنی ساخت گوشی هایی با صفحه نمایش ۴ اینچ ، بار دیگر قصد دارد به این سنت دیرینه خود باز گشته و گوشی جدید خود را با صفحه ۴ اینچی در معرض نمایش قرار دهد . اپل معتقد است که گوشی هایی با صفحه نمایش ۴ اینچی اش نیز طرفداران خود را دارد و به همین دلیل است که گوشی جدید خود را با این ویژگی ارائه داده است که این گوشی بهمن ماه امسال معرفی خواهد شد .

این خبر را کارخانه ی چینی فاکس کان که تولید کننده  گوشی های هوشمند کمپانی اپل است اعلام کرده و اظهار دارد که به زودی گوشی آیفون ۶ سی رونمایی خواهد شد.

با این همه برخی معتقد هستند که اپل گوشی جدید خود را در دی ماه معرفی کرده و در بهمن ما روانه بازار خواهد کرد که حتی بعضی از افراد پا را فراتر از این ها گذاشته و بیان داشته اند که رونمایی از آیفون جدید حتی ممکن است تا بهار سال آینده به تعویق بیافتد .

 

 

iphone 6 c
iphone 6 c

 

بر اساس اطلاعات موجود ، آیفون ۴ اینچی بر خلاف آیفون های ۶ اس و ۶ اس پلاس به فورس تاچ مجهز نمی باشد  و پیش بینی میشود که قیمتی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار داشته باشد. همچنین این گوشی همانند آیفون ۵ سی با بدنه ی پلاستیکی تولید خواهد شد.

با این تفاسیر ،  با یک گوشی هوشمند خوش دست و قدرتمند رو به رو هستیم که اپل آن را برای افراد علاقه مند به گوشی های هوشمند کوچک ارائه میکند. برای جزئیات بیشتر باید تا معرفی شدن آن منتظر بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا