معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

راهنمای خرید اینترنتی سمپل و نمونه عطر و ادکلن

سمپل عطر و ادکلن چیست ؟

همواره یکی از سخت ترین و پیچیده ترین کارها برای علاقمندان به عطر و ادکلن ، انتخاب یک رایحه ی جدید و متناسب با سلیقه و روحیات هر فرد می باشد و شاید به همین دلیل است که اغلب افراد یک یا دو ادکلن را انتخاب نموده و سالها به خرید و استفاده از همان نسخه ها ادامه می دهند . انتخاب یک عطر و ادکلن جدید ریسک بزرگی است زیرا از یک طرف شما را وادار به پرداخت هزینه های هنگفت کرده و از طرفی دیگر این امکان وجود دارد که پس از چند بار استفاده و یا حتی گذشت چند ساعت به این نتیجه برسید که عطر و ادکلنی که خریداری کرده اید آن چیزی نیست که به دنبالش بوده اید و یا انتظارش را داشته اید .

این مسئله کاملا بدیهی و متداول است . دلیل اول این که شما به هر فروشگاهی مراجعه کنید ، حتی اگر دهها عطر و ادکلن را بو کرده و پس از آن اقدام به خرید نمایید ، شامه ی شما تنها و تنها قدرت آنالیز 3 رایحه ی اول را داشته و پس از آن قادر به درک کامل و دقیق روایح بعدی نخواهید بود . دوم این که تکمیل فرایند ترکیبات نت های تشکیل دهنده ی هر عطر به زمانی حدود یک ساعت و یا بیشتر نیاز دارد و از این رو شما نمی توانید با بوئیدن رایحه ی آغازین یک عطر به تمامیت ماهیت آن پی ببرید . اما سومین نکته که شاید برای برخی مهمترین نکته محسوب شود نیز وجود حساسیت به ترکیبات و یا روایح خاص می باشد . به طور مثال افرادی که به میگرن ، آسم و بیماری های تنفسی مبتلا هستند ، هنگام قرار گرفتن در مجاورت نت ها و یا ترکیباتی خاص دچار سردرد و یا تهوع شده و یا به تنگی نفس دچار می شوند . از این رو خرید عطر و ادکلن جدید برای این افراد چالشی بزرگ به شمار می آید که ممکن است آنها را متضرر کرده و از تجربه ی مجدد روایح جدید منصرف سازد .

بنا به دلایل ذکر شده خرید سمپل عطر و ادکلن اصل راهکاری بسیار منطقی و مناسب به شمار می آید که می تواند شما را در خرید عطر و ادکلن مناسب راهنمایی کند . سمپل عطر و ادکلن نمونه ای کوچک از محتویات عطر اصلی است که توسط کمپانی های عطرسازی ارائه می شوند و رایحه ای کاملا مشابه با نمونه ی اصلی را دارا می باشند . به طور کلی سمپل های عطر و ادکلن به دو صورت ارائه می شوند . یکی سمپل هایی با غلظت عطر اصلی است که عموماً رقیق بوده و برای 3 تا نهایتاً 5 بار استفاده مناسب می باشند و همچنین دارای ماندگاری و پخش بوی کمتری هستند . دیگری سمپل های اسانس می باشد که غلظت بسیار بیشتری داشته و علاوه بر قابلیت استفاده ی مکرر ، دارای ماندگاری و پخش بوی بسیار بالاتری می باشند . در حقیقت سمپل اسانس همان ترکیبات تشکیل دهنده ی عطر و ادکلن می باشد که به آن آب و الکل اضافه نشده است . از این رو همان سیر تغییر و تحول عطر اورجینال را طی نموده با این تفاوت که بسیار ماندگار تر می باشد .

سمپل عطر و ادکلن
سمپل عطر و ادکلن

سمپل یا نمونه عطر و ادکلن چه کاربردهایی دارد ؟

فرض کنید شما برای خرید یک عطر گرم و تلخ وارد یک فروشگاه معتبر می شوید . منظور از فروشگاه معتبر فروشگاهی است اولاً شما به اصل بودن محصولات آن اعتماد کامل دارید و ثانیاً فروشنده ای ماهر و مطلع در مقابل شما قرار گرفته است . چرا که حتما تجربه کردیده اید که شما رایحه ی مورد نظر خود را اعلام می کنید و فروشنده عطری گرم و ترش به شما معرفی می کند . اولین رایحه است و مشام شما کاملا خالی است پس بلافاصله پیشنهاد او را رد می کنید و او به سراغ پیشنهاد بعدی که یک عطر گرم و شیرین است می رود و مکالمه تکرار می شود . چنانچه این روند بیش از 3 بار تکرار شود شما دیگر قادر به تشخیص روایح نخواهید بود چرا که تمام گیرنده های بویایی شما توسط مولکول های بو اشغال شده اند و تخلیه ی آنها نیاز به زمان دارد . در نتیجه گیج و مستاصل می شوید و قطعاً یا بی نتیجه از فروشگاه خارج می شوید و یا عطری را انتخاب می کنید که نسبت به آن مطمئن نخواهید بود . پس طبق فرض آغازین شما سراغ یک فروشنده ی ماهر رفته اید که از همان ابتدا چند عطر محدود با رایحه ای گرم و تلخ را معرفی و پیشنهاد می دهد . در این حالت شما بدون استیصال در اغلب اوقات از میان پیشنهادات فروشنده رایحه ای را با اطمینان کامل انتخاب کرده و آن را خریداری می نمایید . احتمالا شما خوشحالید و احساس رضایت دارید اما این حس ممکن است یک ساعت پس از اولین استفاده به طور کامل از بین برود و شما متوجه شوید که آنچه از عطر منتخب شما ماندگار می شود مطابقتی با خواسته یتان ندارد.

حالت دیگری را فرض کنید . شما در محل کارتان نشسته اید و یکی از همکاران سابقتان برای انجام کاری به دیدارتان آمده است . آنچه توجه شما را بیش از هر چیز به خود جلب کرده رایحه ی دلنشین و جذابیست که همکار سابق با خود به همراه دارد . پس از مدتی که به گپ و گفت گذشته است متوجه می شوید که در تمام طول مکالمه در حال لذت بردن از آن رایحه هستید . بنابراین نام عطر و ادکلن او را می پرسید و آن را در گوشه ای از ذهن ثبت می کنید و در اولین فرصت عطر و ادکلن ایده آل خود را خریداری می نمایید . اما آنچه پس از اولین استفاده به مشام شما می رسد کاملا خلاف توقع شماست . زیرا شما در تمام این مدت فراموش کرده بودید که ترکیبات عطر و ادکلن ها اغلب بر روی پوست های مختلف دچار تغییراتی می شوند که گاهی بسیار متفاوت خواهد بود . از این رو نتیجه ای که از خرید عطر دلخواه خود داشته اید کاملا با آنچه به واقعیت می پیوندد متفاوت بوده و شما را دلزده و ناراحت می کند .

سمپل عطر و ادکلن
سمپل عطر و ادکلن

همین مثال های ساده تجربه ی مشترکی است که در صورت تکرار می تواند ذهنیت شما را کاملاً تغییر داده و گاهی تا آنجا پیش برود که هیچ تمایلی برای امتحان کردند روایح جدید در شما وجود نداشته باشد . اینجا است که نمونه های عطر و ادکلن اصل و اورجینال به کمک شما آمده و این امکان را برایتان فراهم می سازد که بتوانید روایح مختلف را در طی روزها امتحان کرده و با تغییراتی که در طول زمان بر روی ترکیبات یک عطر و ادکلن ایجاد می شود همراه شده و با فراغ بال به تجزیه و تحلیل رایحه و مطابقت دادن با سلیقه شخصی خود بپردازید . از طرفی دیگر نیز به آسانی می توانید سازگاری هر عطر و ادکلنی را با پوست خود بسنجید و با آگاهی کامل نسبت به فرایند تغییر نت های سازنده ی هر عطر و ادکلن بر روی پوست خود ، یک انتخاب ایده آل و بی نقص را تجربه نمایید.

به غیر از مزایایی که تا کنون برای استفاده از سمپل ها نام برده شد ، یک ویژگی دیگر نیز بسیاری از افراد را ‏به خرید سمپل عطر و ادکلن مشتاق می نماید و آن صرفه ی قابل توجه اقتصادی است . شما با خرید ‏چندین سمپل از یک عطر و ادکلن خاص می توانید مدت بسیار بیشتری در مقایسه با خرید یک شیشه با ‏حجم 100 میل همان عطر و ادکلن ، از رایحه ی مورد علاقه ی خود لذت ببرید و مبلغی بسیار کمتر از ‏خرید یک عطر و ادکلن 100 میل پرداخت نمایید . همین منطق درست محاسباتی بسیاری از عطربازان را در ‏زمره ی مشتریان ثابت سمپل های اصل و اورجینال قرار داده است و با توجه به تنوع بسیار بالایی که در ‏سمپل های عطر و ادکلن وجود دارد می تواند پاسخگوی نیاز و سلیقه عموم باشد . ‏

نکاتی که باید در مورد سمپل عطر و ادکلن بدانید 

واضح است که تمامی کمپانی های عطرسازی جهان اسانس و سمپل عطر و ادکلن های خود را در اختیار ‏عموم قرار نمی دهند و ترجیحشان فروش شیشه های عطر و ادکلنشان است . اما بسیاری از کمپانی های ‏محبوب و مطرح این عرصه ، همچون کلوین کلین ، شانل ، آزارو ، جورجیو آرمانی ، ایسی میاکی ، جیونچی ، ‏آمواج ، باربری و … همواره سمپل های پرفروش ترین و محبوب ترین عطر و ادکلن های خود را ارائه می ‏دهند و از این رو طیف بسیار وسیع و گسترده ای از برترین روایح موجود در جهان همواره به صورت سمپل ‏به فروش می رسد . ‏

سمپل عطر و ادکلن
سمپل عطر و ادکلن

با توجه به تمامی نکات ذکر شده کاملا قابل درک است که سمپل های عطر و ادکلن طرفداران بی شمار ‏داشته باشند و متاسفانه هر کجا تقاضا بالا می روند عده ای سودجو نیز در صدد کسب منفعت خود بر می ‏آیند . سمپل های عطر و ادکلن اصل و اورجینال از اسانس های صد درصد مشابه با عطر و ادکلن هر کمپانی ‏ساخته می شود اما بسیاری از سمپل های موجود در بازار به دلیل جایگزین کردن ترکیبات شیمیایی با ‏ترکیبات اصلی ، نه تنها روند عطر اصلی را با همان کیفیت دنبال نخواهد کرد و فاقد پختگی و تعادل  ‏هنرمندانه مخلوط عطر و ادلکن اصل می باشد ، بلکه عوارضی مهم تر و گاهی غیر قابل جبران همچون ‏حساسیت های پوستی ، تنفسی و .. را نیز در پی دارد . یکی دیگر از ویژگی های منفی سمپل های عطر و ‏ادکلن تقلبی ، ایجاد لکه های چربی یا لکه های رنگی بر روی لباس است که غالبا نیز به راحتی تمیز نشده و ‏چه بسا موجب بلا استفاده شدن لباس ها می گردد . از این رو بسیار مهم است که به هنگام تهیه سمپل عطر ‏و ادکلن حتماً و حتماً نسبت به اصل بودن آن اطمینان کافی را به دست بیاورید و پس از آن نسبت به خرید ‏اقدام نمایید . ‏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا