سشوار

برای خرید سشوار خوب چه نکاتی را باید بدانیم؟

 

سشوار خوب
سشوار خوب

 

در این مطلب از ارشاکو ویژگی های یک سشوار خوب و مناسب را خواهید دانست. با ارشاکو همراه باشید. . .

 

سشوار خوب کدام است؟ کدام برند سشوار از دیگر برندها و مارک ها بهتر است؟

در زمان خرید سشوار، اکثر افراد ملاک خوب بودن یک سشوار را قیمت سشوار می دانند.

با توجه به وجود مدل های گوناگون سشوار در بازار، انتخاب یک سشوار خوب به همراه وسایل همراهش سخت است.

سشوار چند وات برای شما مناسب است؟ مواردی مانند یونی، کهربایی و سرامیکی و دیگر خواص یک سشوار چه تفاوت هایی با هم دارند؟

 

فروشگاه اینترنتی ارشاکو پاسخ گوی سوال های شماست و بهترین و جدیدترین مدل های سشوار برندهای معتبر را به شما معرفی و ارائه می کند.

اولین سوالی که قبل از خرید سشوار باید بپرسید این است که چند وقت یک بار موهای تان را سشوار می کشید؟

کارشناسان می گویند : شما به یک سشوار قوی نیاز ندارید اگر موهای تان نازک و نرم است، از طرف دیگر شما یک سشوار پرقدرت نیاز دارید اگر هرروز از سشوار استفاده می کنید و یا موهایتان ضخیم، پر پشت یا زبر است. در زمان خرید سشوار، قدرت و توان سشوار با مقدار وات آن که بر روی جعبه نوشته شده است، مشخص می‌شود. معمولا سشوارهای پرسنلی توان (وات) کم تر و سشوارهای صنعتی توان(وات) بالاتری دارند.

سوال دوم قبل از خرید سشوار این است که سرامیکی و کهربایی به چه معنایی می باشد؟

این ها موادی هستند که به روکش سشوار افزوده می‌شوند تا کارایی سشوار بهتر شود. این امکانات جهت کاهش وزشدن موها بعد از سشوار می باشد.

یک سشوار کم صدا ممکن است صدای کم تری تولید کند اما معایبی مانند سرعت باد کم تر و تنظیمات سرعت باد کم تری دارد.

نکته : تنظیمات بیش تر سرعت باد گرم و سرد از مزایای یک سشوار خوب است. باد داغ در سشوار جهت ساختن شکل مو استفاده می شود، و بعد وزش باد سرد آن را سر جایش ثابت نگاه می‌دارد.

 

انواع سشوار :

 

سشوار خوب
سشوار یونی

سشوار یونی

سشوارهای یونی با کمک کردن به شکستن مولکول های آب، باعث می‌شوند که موها سریع‌تر خشک شود، و هم چنین اجازه می‌دهند که موها ضمن حفظ رطوبت شان، سریع تر خشک شوند و در همان حالت که موها خشک می‌شوند، رطوبت در درون موها باقی می‌ماند. یون ها هم چنین به خنثی کردن یون‌های با بار مثبت موجود در موهای شما کمک می‌کنند، بنابراین درخشش را به موهای شما بازگردانده و کمک می کند تا موها نرم باشند.

تورمالین

این نوع سشوار با داشتن پوششی سنگی که حاوی مواد معدنی است و به طور طبیعی یون های منفی را منتشر کرده و موها را براق‌تر می‌کند که انواع سشوار چرخشی و سشوار های معمولی موجود میباشند.

سرامیک

سشوارهای سرامیکی دارای نوعی تکنولوژی هستند که به خشک کردن موها از درون و بیرون کمک می کنند. حرارت این سشوارها بسیار خفیف است، به همین دلیل آسیبی به موها نمی‌رسانند.بنابراین آشنایی با انواع سشوارها به شما در انتخاب یک خرید مناسب کمک می کند.

کی باید از ابزارهای اضافی استفاده کرد؟

 

سشوار خوب
سشوار قوی

نازل‌های‌ متمرکز

این نازل‌ها طوری طراحی شده‌اند که به شما امکان می‌دهند تا موهای تان را طوری طراحی کنید که در همان جایی که می خواهید، قرار بگیرند. ما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از استفاده از نازل، موها را از قبل خشک کنید تا رطوبت اولیه ی موها از بین برود و هنگامی که می خواهید به موها حالت بدهید، از نازل استفاده کنید تا موها را کنترل کند و به همان صورتی که دوست دارید، حالت بدهد. برای این که موهای تان براق شود، نازل را از بالا به پایین روی موهای خود بکشید. برای این که کنترل بیش تری روی موهای خود داشته باشید، از سرعت کم سشوار و دمای بالا استفاده کنید تا از پراکنده شدن موها به اطراف جلوگیری کند.

دیفیوزرها

هر فردی که موهای مجعد داشته باشد، به یک دیفیوزر خوب نیاز دارد که مدت خشک کردن موها را کاهش دهد، طوری که فرهای مو زیاد وز نکنند. هنگامی که زمان زیادی برای خشک کردن طبیعی موها ندارید، می‌توانید از دیفیوزر استفاده کنید. به این علت که موهای فر به حرارت کمی نیاز دارند تا کنار زده شوند، بهتر است که از دیفیوزر استفاده کنید. برای کسانی که موهای صافی دارند، دیفیوزر کمک می کند تا فرهای کوچکی در موهای خود ایجاد کنند.

پیک‌ها

ابزاری است که به ریشه ی موها حجمی را اضافه می‌کند . برای موهای کوتاه، از پیک‌های کوتاه و برای موهای بلند از پیک‌های بلند استفاده کنید.

 

آیا سشوارهایی که قیمت بیش تری دارند، بهتر هستند؟

کوتاه ترین پاسخ « بله » است. سشوارهایی که گران تر هستند، کیفیت بالاتری دارند، و گارانتی بهتری را برای این سشوارها ارائه می‌کنند. سشوارهایی که قیمت بالاتری دارند، تأثیرگذاری بیش تری هم بر روی موها دارند. در واقع این طور می‌توان گفت که موهای شما زمانی خوب به نظر می رسند که سشوار شما و ابزارهایش کارایی زیادی داشته باشد. در این صورت شما می‌توانید به سرعت کار کنید.

اگر سشوار این امکان را به شما بدهد، بنابراین کیفیت بالا و سرعت بیش تر، نکاتی کلیدی و مهم در هنگام خرید سشوار است.

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ارشاکو مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا