آرایشی و زیبایی

۵ روش برای آراستگی آقایان

 

آقایان بله شما آقایانی که یاد گرفته اید که هرروز بعد از بیدار شدن موهای خود را شانه کنید، دستهایتان را قبل از غذا خوردن بشویید و بعد از هر وعده غذایی مسواک بزنید. اما علاوه بر این عادت‌های  بهداشتی پایه، قوانین دیگری هم برای آراستگی بیشتر وجود دارد. اینها را جزئی از عادت‌های روزانه‌تان کنید و مردی باشید که  همیشه بوی تازه می‌دهد، پوستش مرطوب است و سالم به نظر می‌رسد.

– از کرم اصلاح استفاده کنید

کرم اصلاح نه تنها نشان می‌دهد که کدام قسمت‌ها اصلاح شده‌اند، بلکه مانند یک روان‌کننده عمل می‌کند و پوست‌تان را هم مرطوب می‌کند.  قبل از اصلاح یک لایه ضخیم از کرم اصلاح را به پوست مرطوب‌تان بزنید. بریدگی‌های کمتری خواهید داشت و سوزش‌های ناشی از برخورد تیغ با صورت‌تان هم کاهش می‌یابد. بعد از اصلاح‌تان از « افتر شیو» یا کرم مرطوب کننده استفاده کنید تا پوست‌تان نرم‌تر شود.

 

۶
کرم اصلاح

 

– چرب کننده لب بزنید

حتی اگر فکر می‌کنید لب‌های‌تان مرطوب است، عاقلانه است که  قبل از بیرون رفتن از خانه، یک لایه نازک چرب‌کننده لب بزنید. خانم‌ها معمولا رژلب، برق لب و یا چرب‌کننده لب می‌زنند و این کار باعث می‌شود که ۳ برابر کمتر از آقایان دچار سرطان لب شوند. ویلما کوکیندس از انجمن سرطان آمریکا در مقاله‌ای در مجله «سلامتی آقایان» می‌گوید: شانس‌تان را با زدن چرب‌کننده لب تغییر دهید. وقتی در مقابل آفتاب هستید، هر دو ساعت چرب کننده لب بزنید.

 

۵
استفاده از چرب کننده لب

 

– هر روز از نخ دندان استفاده کنید

دندانپزشک‌ها موارد خوبی برای استفاده از نخ دندان به شما پیشنهاد می‌کنند. کشیدن نخ دندان پلاک‌ها و  تکه‌های غذاهای باقی مانده را از بین دندان‌های‌تان می‌زدایند و دندان‌های‌تان را در برابر پوسیدگی و بیماری‌های لثه‌ای مقاوم‌تر می‌کنند. روزی حداقل یک بار نخ دندان بکشید و بعد از آن از دهان‌شویه استفاده کنید.

 

۴
استفاده از نخ دندان

 

– موهای صورت‌تان را مرتب کنید

انسان به طور طبیعی آفریده‌ای مودار است اما به این معنا نیست که شما باید مثل هیولا باشید! موهای داخل بینی‌تان را نادیده نگیرید. حداقل هفته‌ای یک بار آنها را بزنید تا موهایش از داخل سوراخ بینی‌تان بیرون نزنند. از یک موگیر بینی برای زدودن موهای اضافه اطراف گوش‌تان  هم استفاده کنید.

 

۳
مرتب کردن موها

 

– هر روز صورت‌تان را بشویید

هر مجله زیبایی که می‌خوانید در آن درباره شستشوی روزانه صورت خانم‌ها نوشته شده است اما آقایان هم باید این کار را انجام دهند. در انتهای روز از یک شوینده صورت ملایم برای شستن آلودگی‌ها، غبارها و چربی‌هایی که روی صورت‌تان انباشته می‌شوند، استفاده کنید.

 

۲
شستن روزانه صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا