ساعت

۵ نکته اساسی برای انتخاب مناسب­ترین ساعت مردانه

شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که می­خواهید  به هر دلیلی مثل ارتقا شغلی، خرید لباس جدید و یا … ساعت جدیدی بخرید اما با مدل­های مختلف و پیشنهادات زیادی مواجه شدهاید و برای انتخاب ساعت مناسب دچار مشکل شده­اید.مسلما می­دانید که در اولین ملاقات­های هر فرد، یکی از اولین چیزهایی که نظر شخص مخاطب را به خود جلب می­کند، لباس­ها و اکسسوری­هایی است که استفاده می­کند. و یکی از این اکسسوری­هاف ساعت مچی است. ساعتی که روی مچ شما قرار دارد، علاوه بر اینکه برای نشان دادن زمان مورد استفاده قرار می­گیرد، برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران نیز مورد استفاده قرار می­گیرد. مسلما دوست دارید، ساعت مچی­ که استفاده می­کنید، زیبا ، مناسب و هماهنگ با سبک لباسی باشد که بر تن دارید. در این مقاله سعی دارید تا شما را با نکاتی در خصوص انتخاب

یک نام تجاری معتبر انتخاب کنید:

انتخاب برند شناخته شده و معتبر برای خرید ساعت یکی از مهمترین فاکتورهایی است که در هنگام خرید ساعت باید رعایت شود.

 

انتخاب ساعت هماهنگ با سبک لباس:

مسلما ناهماهنگی میان لباس و ساعتف باعث می­شود که ساعت شما بیش از حد در چشم مخاطب بیاید. ساعتی مناسب محل کار است که زرق و برق زیدی نداشته باشد. ساعت اسپرت برای محل کار، انتخاب مناسبی نیست. برای مثال اگر عادت دارید که در محل کار کت و شلوار بپوشید، ساعتهایی به سبک کلاسیک گزینه مناسبی است.

 

 

ساعت
ساعت

 

اندازه ساعت:

انتخاب ساعت­­هایی که صفحه بیش­از اندازه بزرگ دارند و یا ساعت­هایی که صفحه بیش­از اندازه کوچک ، کار درستی نیست. سعی کنیید اندازه ساعت مناسب با فرم دست و مچ شما باشد. مناسب­ترین ساعت­هایی مردانه معمولا صفحه­ای با قطری بین ۳۷ تا ۴۲ میلیمتر و ضخامتی کمتر از ۱۵ میلیمتر دارند. از طرفی ساعتهاایی مناسب هستند  که به راحتی روی مچ قرار می­گیرند و در زیر آستین­های بلند لباس اذیت­کننده نیستند. مثلا اگر ساعتی انتخاب کنید که قطری در حدود ۵۷ میلیمتر دارند، و ضخامتی بیش از ۲۵ میلیمتر دارند، مسلما به راحتی روی مچ دست قرار نمی­گیرند و در زیر آستین نیز اذیت کننده هستند.

هماهنگی رنگ صفحه ساعت و لباس

هماهنگی بین رنگ ساعت و لباس بسیار مهم است.

مثلا اگر ساعت شما بند قهوه­ای دارد، بهتر است که کمربند قهوه­ای و کفش قهوه­ای بپوشید. بند مشکب یا نقره­ای، با کمربند مشکی با کفش مشکی ست می­شود. ساعت­هایی با تن رنگی طلایی، بهتر است با کمربندی که سگک طلایی دارد ست شود. اگر کت شلوار سورمه­ای یا کت شلوار با تن آبی بهتر است با ساعت­هایی با تنالیته رنگی ست شوند.

ساعت گران، لزوما تاثیر گذارتر نیست.

تصور این موضوع که گران بودن ساعت، باعث می­شود که افراد را تحت تاثیر قرار دهید به شما کمک کند که برای کسب شغل مناسب در یک شرکت با کلاس و یا ارتقا شغلی از بقیه جلوتر باشید، کاملا اشتباه است. مسلما آنچه در نگاه اول، مخاطب را تحت تاثیر قرار می­دهد خوش­پوشی است و خوش پوشی  به معنی پوشیدن لباس­ها و ساعت گران قیمت نیست. باید نشان دهید که برای کسب آن شغل مهارت و توانایی لازم را دارید و ساعت شما اژرچه در نگاه ول بسیار تاثیر گذار است اما رفتار و مهارت­های شما در ادامه تعیین کننده نتیجه خواهد بود.

در پایان باید به این نکته توجه کنید که ساعتی مناسب است که با ان احساس راحتی داشته باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا