معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

3 عطر تلخ مردانه برای آقایان مشکل پسند

عطرها از رایحه های مختلفی تشکیل یافته است که همین موجب گردیده که نامگذاری های بویایی مختلفی بر روی عطر صورت گیرد.عطر تلخ،عطر شیرین و … .در این مطلب از ارشاکو قصد داریم به معرفی سه نوع عطر مردانه تلخ که هر آقای مشکل پسند را راضی نگه می دارد را معرفی کنیم.در ادامه این مطلب همراه ما بمانید.

 

عطر مردانه لورنزو ویلورسی فیرنز اسپزی

عطر تلخ-ارشاکو
عطر تلخ-ارشاکو

 

عطر مردانه لورنزو ویلورسی فیرنز اسپزی Lorenzo Villoresi Firenze Spezie در سال 1994 با رایحه ی ملایم و تلخ تولید و به بازار عرضه گردید . ادکلن لورنزو ویلورسی فیرنز اسپزی در ابتدا با رایحه ی تخم گشنیز ، اکالیپتوس ، سرو و نت های سبز آغاز می شود در نت میانی به رایحه ی درخت جوز ، دارچین و فلفل می رسد و در انتها به رایحه ی رزماری ، مریم گلی و آفتاب پرست ختم میشود . ادکلن Lorenzo Villoresi Firenze Spezie در حجم 100 میلی لیتر در بازار موجود بوده و برای مصرف در روزهای گرم سال بهترین انتخاب است.

عطر Lorenzo Villoresi Firenze Spezie رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه ی اولیه : تخم گشنیز – اکالیپتوس – سرو – برگ بو – نت های سبز – نعنا – هل

رایحه ی ثانویه : درخت جوز – زیره – صنوبر – دارچین – فلفل – سروکوهی – میخک – آویشن

رایحه ی پایه : رزماری – گلسنگ – مریم گلی – برگ گوجه فرنگی – آفتاب پرست

 

 

عطر مردانه جورجیو آرمانی کد

عطر تلخ مردانه
عطر تلخ مردانه

 

عطر مردانه جورجیو آرمانی کد ( Armani Code ) سال 2004 وارد دنیای عطر و ادکلن شد. رایحه ادکلن کد آرمانی خنک و تلخ است و مناسب برای استفاده تمام فصول سال می باشد . ادکلن Armani Code  مناسب مردانی است که خواهان جذب کردن اطرافیان به خود و درخشیدن در میان سایرین هستند . عطر مردانه جورجیو توسط شخصی به نام Antoine Lie خلق شد که توانست جایزه ی FiFi را در سال 2006 بعنوان بهترین عطر لوکس سال به خود اختصاص دهد. عطری با رایحه ای دلپذیر، تلخ و دوست داشتنی، انتخابی مناسب برای کسانی که می خواهند دیگران مجذوبشان شوند. اصولا هر عطری  یک معنا را به ذهن متبادر می کند و هر عطر یک خاطره ای را از خود به جای می گذارد عطر جورجیو آرمانی برای شما یک خاطره ی دوست داشتنی را می سازد. عنصر چرم و تنباکو خاص این اثر ، عطر جورجیو آرمانی را موفق تر کرده است. با استفاده از ادکلن کد آرمانی آرامش را به دوستانتان هدیه دهید. گروه بویایی عطر آرمانی کد ترکیبی از کوکتل و ترنج و لیمو همراه با وجود شکوفه های درخت زیتون، با چوب گایاک و لوبیا تونکا گرم است.
طیف رایحه ادکلن کد آرمانی عبارت است از :رایحه اولیه : ترنج – لیمورایحه میانی : بادیان ختایی رایحه اصلی : چرم – تنباکو

 

عطر مردانه سلین فور پور هوم

عطرمردانه
عطرمردانه

 

عطر مردانه سلین فور پور هوم Celine Fever Pour Homme در سال 2005 با رایحه ی ملایم و تلخ تولید و به بازار ارائه شد و با ماندگاری و رایحه ی خوشی که دارد برای مصرف در روزهای سرد زمستانی پیشنهادی مناسب است . ادکلن سلن فور پور هوم در نت اولیه ی خود دارای رایحه ی صنوبر و هل میباشد در نت میانی به رایحه ی مریم گلی ، بخور و رز میرسد و در انتها به رایحه ی چوب صندل و نعناع هندی ختم میشود . ادکلن Celine Fever Pour Homme حس اعتماد به نفس و شادابی را برای آقایان به ارمغان خواهد آورد.

عطر Celine Fever Pour Homme رایحه های زیر را دارا میباشد :رایحه ی اولیه : صنوبر – هلرایحه ی ثانویه : مریم گلی – بخور – رزرایحه ی پایه : چوب صندل – نعناع هندی – مشک – خس خس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا