آرایشی و زیبایی

نکات آرایشی برای عینکی ها !

پیداکردن یک آرایش مناسب برای کسانی که از عینک استفاده می کنند ، سخت است.امروز قصد داریم در این رابطه با شما دوستان در ارشاکو صحبت کنیم .همراه ما باشید…

پیداکردن یک آرایش مناسب برای کسانی که از عینک استفاده می کنند ، سخت است . باورکنید ، من راه های زیادی امتحان کردم . اما این بار تمام اینترنت رو جستجو کردم و تونستم ۱۶ نکته ی آرایشی برای انواع       عینک ها پیدا کنم که امیدوارم دوستشون داشته باشید ! خوب خانمهای عینکی ، آماده این که این نکات رو بدونین ؟

 

  1. آرایش طبیعی داشته باشین !

 

۲
آرایش طبیعی

 

اگر عینک می زنین ، پس خیلی خوش شانسین که می تونین با یک عینک فوق العده شیک ، آرایش چشماتون رو زیباتر نشون بدین  . چرا که درخشندگی آرایشتون زیر عینک دیده نمیشه و همین باعث میشه که        یک آرایش طبیعی داشته باشین .

 

  1. واسه لباتون از آرایش براق تری استفاده کنین !

 

۳
استفاده از آرایش براق در لب ها

 

یکی از مهمترین نکته هایی که خانومای عینکی رو جذاب تر میکنه  ، اینه که از رژلب های براق استفاده کنن . صورتی پررنگ ؟ یا شایدم بنفش ؟ این رنگها عالین ! یادتون نره که این رنگها خیلی جذابتون میکنن .

 

  1. از ریمل زدن نترسید !

 

۴
از ریمل زدن نترسید

 

من قبلا در بعضی از سایت های نکات آرایشی خونده بودم که میگفتن , خانومای عینکی بهتره از ریمل استفاده نکنند , چون باعث میشه که ریمل به لنز عینک پچسبد . اما این حقیقت نداره . ریمل چشمان شما رو       طوری برجسته میکنه که حتی از پشت لنز عینک هم به خوبی دیده میشوند . پس خانومای عینکی , ریمل یادتون نره !

 

  1. خط چشم مایع !

 

۵
خط چشم مایع

 

خط چشم مایع یکی از بهترین  خط چشم ها برای افراد عینکی است . این یکی از ابزاری است که خودم عاشقش هستم . نه تنها ماندگاری زیادی دارد بلکه استفاده از آن نیز آسان است .

 

  1. فریم ضخیم تر ؟ خط چشم ضخی

 

۶
خط چشم ضخیم تر

 

هیچ میدونستید که اگر فریم عینکتون ضخیم باشه شما هم باید خط چشمتون رو ضخیم تر کنید ؟ . این یک راز بود که من با شما در میون گذاشتم . خب پس خانومای عینکی دیگه لازم نیست فریم عینکتونو به این        خاطر عوض کنید !

 

  1. فریم نازکتر ؟ خط چشم نازکتر

 

۷
خط چشم نازک تر

 

عکس موارد بالا در این قسمت صدق میکند .

 

  1. رژ گونه را فراموش نکنید !

 

۸
استفاده از رژگونه

نکته دیگری که عینکی ها باید به آن توجه کنند ,  رژ گونه است ! افزودن کمی رنگ به صورت و تب دار نشان دادن آن با استفاده از رژ گونه صورتی , شما را شیک تر نشان میدهد .

 

  1. استفاده از سایه های براق برروی پلک پایینی چشم !
۹
استفاده از سایه های براق

 

نکته قابل توجه درباره ی عینک ها اینست که آن ها چشمای شما رو بزرگتر نشان میدهند , پس اضافه کردن کمی رنگ براق به پلک پایینی  یک راه عالی برای جلب توجه دیگران به خود است . این نکته همانی است که من همیشه برای خودم از آن استفاده میکنم ! فقط آن را امتحان کنید تا ببینید چه جوابی خواهید گرفت

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا