آرایشی و زیبایی

۵ ماسک موی طبیعی برای تقویت و زیبایی مو

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : عوامل زیادی می توانند باعث آسیب دیدن موهایتان گردد . استفاده روزانه از ماسک مو برای سر موهای آسیب‌دیده می‌تواند حسابی کارساز باشد

 

در ادامه مطلب به معرفی ۵ ماسک که همگی آن ها طبیعی هستند ، می پردازیم .  . در ادامه این مطلب همراه ما باشید ….

ماسک مو مراقبت کننده

یک تخم مرغ، نصف فنجان مایونز، دو قاشق غذاخوری عسل و یک اونس آب را مخلوط کنید. این مواد را به موها زده و اجازه دهید ۱۵ دقیقه روی موها بماند، سپس همانند معمول شامپو بزنید. این ماسک را بهتر است یک تا دو بار در هفته استفاده نمایید .

ماسک مو نرم کننده

آووکادو بسیار مغذی و سرشار از ویتامین E می باشد .  در مخلوط کن نیمی از یک آواکادو رسیده ، یک تخم مرغ ، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون، روغن نارگیل و عسل و یک اونس آب بریزید و تا جایی که شبیه ماده کِرمی شود آن را مخلوط کنید. این ماسک را به ساقه موهایتان زده و بعد از ۲۰ دقیقه آن را بشویید .

 

 

ماسک مو
ماسک مو

 

ماسک مو برای آبرسانی

عسل و مایونز وقتی همراه هم شوند بسیار برای خشکی مو موثر هستند و فورا آنها را براق می کنند. نیمی از یک آواکادو رسیده ، یک چهارم فنجان مایونز، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون، روغن نارگیل و عسل و دو اونس آب را با هم مخلوط کنید. بهتر است این ماسک را به این صورت استفاده کنید که آن را ابتدا به پوست سر خود زده و سپس از ریشه تا انتهای مو ماساژ دهید تا شاهد حداکثر درخشندگی موهای خود گردید .

ماسک مو بازسازی کننده

این ماسک با موز، روغن جوجوبا و عسل درست می شود ، اگر موهایتان به دلایل مختلف شکننده شده اند ، بهتر است از این ماسک استفاده نمایید . نیمی از موز را با دو اونس آب مخلوط کنید، سپس یک چهارم فنجان مایونز، یک قاشق غذاخوری از روغن های نارگیل، زیتون و جوجوبا و همچنین دو قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه کنید.

در نهایت آن را از صافی رد دهید چرا که دانه های درشت میوه نباید در آن دیده شود . حالا می توانید این ماسک را از ریشه مو تا انتها استفاده نمایید .

ماسک مو تقویت کننده

تخم مرغ همیشه معجزه ای برای موهای ضعیف بوده است ، تخم مرغ با تقویت کردن موهای آسیب دیده آنها را درخشان می گرداند . یک تخم مرغ، یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل، روغن زیتون و عسل و همچنین دو اونس آب به مواد اضافه کنید. سپس نصف یک موز کاملا له شده را به آن اضافه کنید و مواد را کاملا هم بزنید تا به صورت یک دست درآید.

این ماسک را می توانید بدین صورت استفاده نمایید که ، آن را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی ساقه موی خود زده و صبر کنید ، سپس همانند معمول ، شامپوی خود را زده و آبکشی نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا